جنگ ستارگان

ضربه بزرگ به ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان

به گزارش ردکارپت فیلم:  به‌تازگی نویسنده فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان با محوریت شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی از این پروژه جدا شده است.در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید Star Wars با محوریت شخصیت ری با جدایی دیگری مواجه شده است. به نقل از GameSpot، ورایتی گزارش داد که استیون نایت، خالق سریال پیکی بلایندرز که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان با محوریت شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی را بر عهده داشت، از این پروژه جدا شده است. دلیل این موضوع مشخص نیست، اما دیزنی در حال جست‌وجو برای یافتن نویسنده جدید برای این پروژه است.
استیون نایت

گفته می‌شود که ری در این فیلم از دنیای جنگ ستارگان روی ساخت محفل جدید جدای‌ها است و استیون نایت سال گذشته جایگزین دیمون لیندلوف، سازنده سریال‌هایی چون سریال Lost، سریال The Leftovers و سریال Watchmen به‌همراه جاستین بریت گیبسون برای نوشتن فیلمنامه این فیلم شده بود. فیلم جنگ ستارگان شخصیت ری یکی از چندین فیلم در دست ساخت از این مجموعه است.

شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده ۲ جایزه جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms. Marvel را نیز اخیرا کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و همچنان در این پروژه بدون نامم باقی‌مانده است. پیش از این گفته می‌شد که فیلم جنگ ستارگان با محوریت ری قرار است در کریسمس ۲۰۲۶ اکران شود، اما به‌نظر می‌رسد که اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب خواهد افتاد.

فیلم The Mandalorian and Grogu، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌براین، یک فیلم به کارگردانی دیو فیلونی، فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi به کارگردانی جیمز منگولد، یک فیلم به کارگردانی شان لوی و یک فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی از دنیای Star Wars در دست ساخت هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند