فیلم سینمایی «دوار»

فیلم سینمایی «دوار» در جشنواره فیلم نیجریه اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم سینمایی «دوار» به کارگردانی میثم حسن‌زاده و تهیه کنندگی علیرضا علویان در نیجریه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «دوار» به کارگردانی میثم حسن‌زاده و تهیه کنندگی علیرضا علویان بعد از نمایش در گروه سینمایی «هنروتجربه» و در ادامه حضورهای بین‌المللی خود به سیزدهمین جشنواره فیلم آفریقا در نیجریه راه یافت.

این جشنواره از ۳ الی ۹ نوامبر (۱۳ تا ۱۹ آبان) در شهر لاگوس پایتخت نیجریه برگزار خواهد شد.

فیلم «دوار» با نام بین‌المللی Orbital توسط ماداکتو پیکچرز به جشنواره‌های جهانی عرضه شده و پیش‌ از این برنده جایزه بهترین کارگردانی از هشتمین جشنواره SoundScreen ایتالیا شده بود و همچنین در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم روح آتش در روسیه، پانزدهمین جشنواره فیلم‌های مستقل ویرجینیا، پنجمین جشنواره اسکیپ تاون لس‌آنجلس، نهمین جشنواره Las Cruces در آمریکا و چهارمین دوره Kick-Off در لهستان Interrobang Film Festival انگلیس به نمایش‌ درآمده بود.

میلاد خزاعی، مهسا اکبرپور، راحیل کافی، رضا سنایی و مصطفی امیری بازیگران «دوار» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داوود رحمانی، تدوین: احسان شیبانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، ساخت موسیقی: پیام آزادی، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، جلوه‌های بصری: حسن پیله‌ور، اصلاح رنگ: حسام‌الدین ظریف، مدیران تولید: بهداد الهامی، حامد تهرانی، عکاس: مصطفی امیری، نازیلا ملکی، طراح گریم: مه لی‌لی ابوالحسنی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند