فیلم Blade

فیلم Blade از تقویم اکران مارول خارج شد/ تاریخ اکران Predator جدید

به گزارش ردکارپت فیلم:  والت دیزنی فیلم Blade را از برنامه اکران فیلم‌های آینده خود خارج کرد و اکنون فیلم Predator: Badlands به‌جای آن در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی تاریخ اکران چند فیلم آینده خود را تغییر و اعلام کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که ریبوت فیلم Blade از جدول اکران فیلم‌های آینده والت دیزنی حذف شده است و بدین ترتیب این فیلم دیگر قرار نیست در سال ۲۰۲۵ اکران شود و اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. این خبر البته غافلگیر کننده نیست؛ چرا که فیلم بلید دنیای سینمایی مارول اکنون دارای کارگردانی نیست و ساخت آن بارها با تاخیر مواجه شده است.

اما دیزنی اعلام کرد که فیلم Predator: Badlands قرار است به‌جای فیلم Blade در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. قسمت جدید فیلم Predator به کارگردانی دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Prey در دست ساخت است که فیلم پری از سرویس استریم هولو منتشر شد، اما فیلم Badlands قرار است اکران سینمایی را تجربه کند. در حال حاضر تنها حضور ال فانینگ در فیلم Predator: Badlands تایید و اعلام شده است و اکنون اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست.

دختر سرخپوست در حال مبارزه با غارتگر در فیلم Prey

با اینکه فیلم بلید با بازی ماهرشالا علی تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده و اکنون زمان اکران جدید آن اعلام نشده است، اما دیزنی تاریخ اکران سه فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۸ را ثبت کرده است که این سه فیلم بدون نام به ترتیب در تاریخ‌های ۱۸ فوریه ۲۰۲۸ (۲۹ بهمن ۱۴۰۶)، ۵ می ۲۰۲۸ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۷) و ۱۰ نوامبر ۲۰۲۸ (۲۰ آبان ۱۴۰۷) اکران خواهند شد.

اگرچه فیلم Blade دارای کارگردانی نیست، اما اریک پیرسون که روی فیلمنامه آثاری چون فیلم The Fantastic Four، فیلم Black Widow، فیلم Thunderbolts، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong کار کرده است در حال کار روی نسخه اخیر فیلمنامه فیلم Blade است که پیش از این مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند