فیلم کوتاه موج

چه کسی دبیر پنجمین جشنواره فیلم کوتاه موج شد؟

به گزارش ردکارپت فیلم:  معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی بهروز نشان را به دبیری پنجمین جشنواره فیلم کوتاه موج انتخاب کرد.

 سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی بهروز نشان را به دبیری پنجمین جشنواره فیلم کوتاه موج انتخاب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«کنشگری در حوزه تولید محتوای هنری، به ویژه ساخت فیلم همواره در مسیر ارتقا فرهنگ اجتماعی قابل اعتنا بوده و جزیره کیش همواره با تاسی از این موضوع، برای برگزاری رویدادهای این حوزه ثابت قدم و پیش رو بوده است.

در همین راستا، نظر به سابقه قابل اعتنا و تجارب شایسته جنابعالی در عرصه های متفاوت حوزه سینما، شما را به عنوان دبیر جشنوراه فیلم موج منصوب می نمایم. امید است با استفاده از توانمندی موجود و هم افزایی اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، موجبات هرچه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد را فراهم آورید.

پیروزی و بهروزی بیش از پیش شما را در این راه از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

بهروز نشان تهیه‌کنندگی آثاری همچون مستند «کیارستمی و عصای گمشده»، «پسران دریا»، «آلفا و ربات نابودگر» را بر عهده داشته است.

وی همچنین داوری جشنواره‌های بین‌المللی فیلم ریور ایتالیا، تنریف اسپانیا، اکامپادوک پاناما، دبیری جشنواره اروند، دبیری آفرینواره عاشورایی اروند را در کارنامه کاری خود دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند