کارگردان فیلم

کارگردان فیلم میکی ۱۷ از زمان اکران فیلمش خبر داد

به گزارش ردکارپت فیلم: بونگ جون هو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که نسخه کارگردان فیلم Mickey 17 اکران خواهد شد. همچنین تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

زمان زیادی تا اکران فیلم میکی ۱۷ باقی نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم علمی تخیلی منتشر شده است. به نقل از DarkHorizons، مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Mickey 17 اختصاص داده است و به همین منظور تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. این فیلم در ابتدا قرار بود در سال جاری اکران شود، اما اکران آن تا اوایل سال ۲۰۲۵ عقب افتاد. فیلم میکی ۱۷ با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده است و بسیاری عقیده دارند که برادران وارنر احتمالا دخالت زیادی در ساخت فیلم کرده است.

اکنون بونگ جون هو، کارگردان فیلم میکی ۱۷ در مصاحبه با امپایر این موضوع را تکذیب کرد و گفت که نسخه کارگردان که خود روی آن کاملا نظارت داشته است، اکران خواهد شد و از نتیجه کار بسیار رضایت دارد. او گفت: «از Okja تا Mickey 17 پخش نسخه نهایی و کارگردان بخشی از قرارداد من بوده است. استودیو با احترام حقوق تدوین و نسخه نهایی فیلم را به من داده است. البته در طول مراحل تدوین فیلم نظرات و بحث‌های زیادی رخ می‌دهد اما این تدوین نسخه من است و از این بابت بسیار خوشحالم. این یک روند طولانی اما همیشه آرام و محترمانه بوده است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند