انتشار تصاویر نمایش Romeo and Juliet با حضور تام هالند

ردکارپت فیلم : کمتر کسی حتی می‌توانست تصور نماید که بازیگر نوجوان فیلم تحسین شده The Impossible در سال ۲۰۱۲ میلادی، روزی بتواند به شهرت قابل توجهی دست پیدا کرده و ایفای نقش یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای کمیک را بر عهده بگیرد. تام هالند حال در سن ۲۷ سالگی به بازیگر مشهوری تبدیل شده که نه تنها به عنوان مرد عنکبوتی/پیتر پارکر دنیای سینمایی مارول شناخته شده و در پروژه‌های سینمایی پرفروشی به ایفای نقش پرداخته، بلکه در سینما و تئاتر نیز حضور چشمگیری را از خود به معرض نمایش گذاشته است.
داستان Romeo and Juliet (رومئو و ژولیت) یکی از مشهورترین تراژدی‌های عاشقانه‌ تمام دوران به شمار می‌آید که توسط ویلیام شکسپیر پدید آورده شده و اقتباس‌های مختلفی از آن تهیه گشته است. داستانی که این بار به شکلی متفاوت توسط جیمی لوید در حوزه تئاتر به نمایش در آمده و تام هالند و فرانچسکا آموودا-ریورز به عنوان شخصیت‌های اصلی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. به تازگی نیز تصاویری از این نمایش تئاتر منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

 

به نظر می‌رسد که تام هالند سعی دارد تا هنر بازیگری‌اش را محدود به ژانر ابرقهرمانی نکرده و در حوزه‌های مختلفی اعم از تئاتر خود را به چالش بکشد. باید دید که می‌تواند در این امر موفق بوده و نظر مثبت مخاطبینش را جلب نماید یا خیر!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند