شروع تعطیلات کودکان با نمایش “گروفالو “

ردکارپت فیلم  : نمایش “گروفالو” به کارگردانی آرش شریف زاده که یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های کودک و نوجوان ایران در سال‌های اخیر می‌باشد، پس از اجراهای موفق و پرمخاطب از ابتدای سال، این بار مهمان پردیس تئاتر شهرزاد می‍‌شود.

“گروفالو” براساس داستانی از جولیا دونالدسون توسط بهرام ‌جلالی ‌پور به نگارش درآمده و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.

این نمایش موزیکال که تلفیقی از اجرای بازیگران و عروسک می‌باشد تاکنون برنده‌ی ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده است از ۹ خرداد ساعت ۱۷ در پردیس تئاترشهرزاد به روی صحنه می‌رود.

بازیگران این اثر عبارتند از: حنانه فتح الهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی اوغلی. آهنگسازی آن را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار را مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر سروده است. طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین‌المللی تونس آرش ‌شریف ‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری است. طراحی و ساخت عروسک برعهده‌ی فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است.

درخلاصه‌ی نمایش آمده است: پدر و مادر بچه‌موش که از دست تنبلی او خسته شده‌اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه‌موش می‍‌ آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.‌‌..


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند