دنی ویلنوو

دنی ویلنوو: نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 3 آغاز شده است

به گزارش ردکارپت فیلم: دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌های تل ماسه رسما اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 3 آغاز شده است.

فروردین امسال بود که استودیو لجندری انترتینمنت رسما تایید کرد که فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو براساس رمان Dune: Messiah در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات امیدوار کننده‌ای از این فیلم منتشر شده است. به نقل از گیمزرادار، دنی ویلنوو، کارگردان دو قسمت اول فیلم تل ماسه در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 3 رسما آغاز شده است.

دنی ویلنوو و تیموتی شالامی در پشت صحنه فیلم Dune

ویلنوو در جریان جشنواره فیلم تورنتو این موضوع را تایید کرد، اما اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته است. با اینکه ساخت فیلم Dune 3 تایید شده است، اما اطلاعات زیادی مثل تاریخ اکران آن در دسترس نیست. بااین‌حال فیلم بزرگ بعدی دنی ویلنوو قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵)‌ اکران شود و با اینکه هنوز این فیلم به شکل رسمی تایید نشده است، اما انتظار می‌رود در این تاریخ شاهد اکران فیلم Dune 3 باشیم.

در هر حال احتمال دارد که این فیلم درواقع Nuclear War: A Scenario باشد که مدتی پیش شایعات آن منتشر شده بود و این فیلم قرار است با همکاری استودیو لجندری تولید شود. فیلم Dune: Part 2 توانست در گیشه جهانی بیش از ۷۱۱.۸ میلیون دلار فروش کند که این فروش شامل بیش از ۲۸۲.۱ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۴۲۹.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

همچنین قابل انتظار است که شاهد بازگشت تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، فلورنس پیو و آنیا تیلور جوی در فیلم Dune 3 باشیم. دنی ویلنوو نیز قرار است برای کارگردانی فیلم تل‌ماسه ۳ بازگردد. در هر حال طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر پخش سریال Dune: Prophecy در پاییز امسال از شبکه HBO و مکس باشند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند