همایون غنی‌زاده فیلم تازه‌ای می‌سازد

به گزارش ردکارپت فیلم ، به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم جدید این کارگردان «آه! چه روزهای خوشی بود!» نام دارد که در حال حاضر در خارج از کشور کلید خورده است.

غنی‌زاده خود، نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که در خلاصه داستان آن آمده: «عمارتی با ارزش توسط سرایدار قدیمی آن مصادره شده است. حالا فرزند او مجبور است بعد از مرگ پدر، برای اصلاح و سندسازی، دنبال صاحبان اصلی آن در خارج از کشور بگردد.»

فیلم «آه! چه روزهای خوشی بود!» با ترکیبی از بازیگران داخلی و خارجی ساخته می‌شود که تعدادی از آنان تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند.

 


تهیه کننده فیلم، کمپانی تجربه هنر نمایش و OWHD است و گروه سازنده آن قصد دارند بعد از ساخت فیلم، شرایط اکران آن را در ایران و برای تماشاگران ایرانی نیز فراهم کنند.

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره گروه سازنده این فیلم و دیگر جزییات آن منتشر می‌شود.

همایون غنی‌زاده بعد از کارگردانی چند اثر نمایشی، سال ۹۷ فیلم سینمایی «مسخره‌باز» را با حضور بازیگرانی چون علی نصیریان، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، صابر ابر و هدیه تهرانی ساخت که در جشنواره فیلم فجر و چند جشنواره بین‌المللی، جوایز گوناگونی را از آن خود کرد.

 


او که تجربه اجرای نمایش‌هایی همچون «در انتظار گودو»، «ددالوس و ایکاروس»، «آنتیگونه»، «ملکه زیبای لینن»، «کالیگولا» و … را دارد، بعد از اجرای نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که پاییز سال ۹۷ در تالار وحدت روی صحنه رفت، چند سالی است که از صحنه تئاتر دور بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند