نمایش

اعلام روز و ساعت پخش آثار هفته فیلم ایتالیا

به گزارش ردکارپت فیلم: برنامه نمایش ۵ فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا که از ۱۱ تا ۱۵ آذر ۹۹ از طریق پلتفرم هاشور نمایش داده می‌شود، اعلام شد.

برنامه نمایش ۵ فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا با عنوان «دریچه‌ای به سوی سینمای ایتالیا» که آذر ۹۹ به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می شود، اعلام شد.

در اولین روز از برگزاری این رویداد یعنی سه شنبه ۱۱ آذرماه فیلم مادرم به کارگردانی نانی مورتی ساعت ۱۷:۴۰ تا ۱۹:۳۰ و فیلم لازاروی خوشحال به کارگردانی آلیچه رورواکر ساعت ۱۹:۴۰ تا ۲۱:۴۵ در پلتفرم هاشور نمایش داده می‌شوند.

جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۵۰ و فیلم جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی ساعت ۲۰:۱۰ تا ۲۱:۵۰ از جمله فیلم‌هایی هستند که روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه اکران آنلاین و رایگان می‌شوند.

در سومین روز از برگزاری این رویداد یعنی روز پنجشنبه ۱۳ آذر فیلم مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو ۱۷:۴۵ تا ۱۹:۵۰ نمایش داده می‌شود، همچنین در ادامه نمایش فیلم‌های این هفته فرصت مجددی برای تماشای آثار فراهم شده است و در همین روز مادرم به کارگردانی نانی مورتی ساعت ۲۰ تا ۲۱:۴۵ از سایت هاشور قابل مشاهده است.

روز جمعه ۱۴ آذرماه فیلم‌های جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی ساعت ۱۸ تا ۱۹:۴۰ و لازاروی خوشحال به کارگردانی آلیچه رورواکر ساعت ۱۹:۵۰ تا ۲۲ نمایش داده می‌شوند.

همچنین در آخرین روز از برگزاری این رویداد، شنبه ۱۵ آذرماه فیلم‌های جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی ساعت ۱۷ تا ۱۹:۲۰ و فیلم مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۴۰ اکران می‌شوند.

این هفته فیلم از ۱۱ تا ۱۵ آذر ۹۹ مصادف با ۱ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۰ از طریق پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان برگزار می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند