اعلام وضعیت تولید فصل هفتم Black Mirror

ردکارپت فیلم : پس از گذشت زمانی در حدود ۱ سال از آخرین‌باری که با دنیای منحصر به فرد مجموعه تلویزیونی Black Mirror (آینه سیاه) مواجه شدیم، حال زمان آن فرا رسیده تا درباره وضعیت تولید فصل هفتم اطلاعاتی را کسب نماییم. اثری که از آن به عنوان نسخه مدرنیزه شده The Twilight Zone یاد شده و نه تنها موفق گشته تا در مراسم امی برنده جایزه شود، بلکه به سبب پیچش‌های غیرمنتظره و روایت داستانی آنتالوژی و جذاب از طرفداران بسیاری در سراسر جهان بهره می‌برد که مشتاقانه منتظر تماشای وقایع دیوانه‌وار تازه‌ای هستند.

چارلی بروکر به عنوان خالق این مجموعه تلویزیونی تحسین شده و جذاب در طی گفت و گو با خبرگزاری هالیوود ریپورتر اعلام کرد که پروسه تولید فصل هفتم در اواسط مسیر خود بوده و فیلم‌برداری دنباله قسمت نخست از فصل چهارم تحت عنوان USS Callister نیز به پایان رسیده است. او همچنین تجربه ساخت این مجموعه را دیوانه‌وار توصیف کرده و فشار ناشی از آن را سرگرم‌کننده خطاب کرده است.

ما در اواسط مرحله تولید فصل هفتم هستیم و همه چیز حالتی دیوانه‌وار به خود گرفته است. در نقطه‌ای به سر می‌بریم که پروسه تولید یک قسمت را تمام کرده و به سرعت شرایط ساخت قسمت بعدی را مهیا می‌کنیم و در پایان روز فشار کاری سخت ولی سرگرم‌کننده‌ای را تجربه می‌نماییم.

علی‌رغم به راه افتادن همه گیری ویروس کرونا که منجر به تاخیر قابل توجهی بین فصل‌های پنجم و ششم شد اما فصل هفتم طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده به کار خود ادامه داده و شامل ۶ قسمت خواهد بود که یکی از آن‌ها دنباله‌ای بر داستان محبوب و پرطرفدار USS Callister بوده است.

فصل هفتم Black Mirror برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه ریزی شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند