اولین تصاویر از لیام همسورث در نقش گرالت در فصل چهارم سریال The Witcher

ردکارپت فیلم : تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «ویچر» به بیرون درز کرده است که لیام همسورث را در قامت گرالت به نمایش در می‌آورند. در یکی از این تصاویر منتشر شده،‌ لیام همسورث دست به سینه و در لباسی مشکی به یک صخره تکیه کرده است و شمشیر او نیز روی صخره به چشم می‌خورد.

در تصاویر دیگر نیز مشخص می‌شود که این تصاویر مربوط به صحنه نبرد میان گرالت با ویلگفورتز با بازی ماهش جادو است و در یکی از آن‌ها نیز گرالت توسط این جادوگر شرور ضربه سهمگینی می‌خورد و پرتاب می‌شود. این تصاویر ظاهر لیام هسمورث در قامت گرالت را نشان می‌دهند.

 

 

 

هنری کویل در سال ۲۰۲۲ میلادی و به دنبال نقش‌آفرینی در سه فصل ابتدایی سریال «ویچر» از این مجموعه کنار رفت و سازندگان این سریال و سرویس آنلاین نتفلیکس تصمیم گرفتند تا بازیگر دیگری را برای ایفای نقش گرالت به خدمت بگیرند و لیام همسورث را برای انجام این کار انتخاب کردند.
حالا لیام همسورث قرار است نقش گرالت را در فصل چهارم و پنجم سریال «ویچر» بازی کند، فصل پنجمی که آخرین فصل از سریال «ویچر» خواهد بود. بازیگران و عوامل سازنده سریال «ویچر» همگی به ستایش حضور لیام همسورث در نقش گرالت پرداختند و حالا باید منتظر ماند و نقش‌آفرینی او در این نقش را مشاهده کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند