تاریخ پخش فصل دوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

ردکارپت فیلم : تاریخ بازگشت یکی از سریال‌های فرعی و محبوب دنیای مردگان متحرک مشخص شده است. شبکه AMC اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon که قرار است The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol نام داشته باشد، از تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۸ مهر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. فصل دوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون قرار است دارای ۶ قسمت باشد.

همچنین اولین تصاویر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol منتشر شده است که در یک تصویر ملیسا مک‌براید، بازیگر نقش کارول پلیتر و در تصویر دیگر نورمن ریداس، بازیگر نقش داریل دیکسون است که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon حضور دارد که برای ساخت سریال The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol بازگشته است. کلمانس پوئزی، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی و لوئیس پوچ سیگلیوزی دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون بازگشته‌اند.

 


سریال The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol ادامه داستان داریل و کارول را دنبال می‌کند و هر دو همچنان در حال مبارزه با شیاطین قدیمی هستند. کارول تلاش می‌کند تا دوست قدیمی خود را پیدا کند که تصمیم گرفته است تا در فرانسه بماند که تصمیم داریل باعث ایجاد تنش در نست شده است. همچنین جنبش ژنت در حال سرعت و شتاب گرفتن است و باعث قرار دادن آن در مسیری خشونت‌آمیز با Union of Hope در مبارزه برای آینده فرانسه خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند