حذف سریال بدل،شایعه یا واقعیت؟

ردکارپت فیلم : سریال کمدی «بدل» ساخته علیرضا مسعودی است که با پایان سریال «هفت سر اژدها» قرار بود به آنتن برسد و چند قسمت هم پخش شد. این سریال در ادامه پخش با شهادت رئیس جمهور و تیم همراه ایشان مواجه شد و طبیعتاً از کنداکتور پخش کنار رفت. بعد از مدتی دوباره قسمتی از سریال روی آنتن رفت اما در ادامه سیمافیلم اعلام کرد که این سریال همچنان به دلیل ایام سوگواری شهدای خدمت پخش نمی‌شود.

به شکل تقویمی هم سریال در روزهای پیش رو با ایام رحلت حضرت امام (ره) و همچنین مسابقات یورو ۲۰۲۴ تلاقی داشت و سیمافیلم اعلام کرد که به دلیل این رویدادها و در پیش بودن محرم و صفر این سریال پخش نخواهد شد. با این حال برخی از رسانه‌ها تفسیر دیگری از ماجرا داشتند و این پخش نشدن را به دلیل کیفیت پایین «بدل» دانستند که حالا موجب حذفش شده است و خیلی جدی به این شایعه رسمیت بخشیدند.

طبق زمان بندی اعلام شده این سریال قرار است در ماه‌های آینده روی آنتن برود و بعید به نظر می‌رسد شایعه مذکور درست باشد و سازمان صداوسیما در فضای این روزهای تلویزیون سریال «بدل» را جزو آثار توقیفی خود قرار دهد و با چنین سخت گیری هایی آثار خود را پشت در آنتن نگه دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند