پایان سریال خاندان اژدها هم‌اکنون مشخص شده است

ردکارپت فیلم : با اینکه حدود پنج سالی می‌شود بازی تاج و تخت به پایان راه خود رسیده، اما همچنان نحوه پایان فصل آخر این سریال محل بحث و مناقشه طرفداران است. در آن زمان و حتی اکنون دو کتاب آخر دنیای نغمه یخ و آتش که منبع اقتباس سریال هستند، منتشر نشده بود پس سازندگان طی تصمیمی بحث برانگیز پایانی مجزا بدون توجه به منبع برای سریال Game of Thrones خلق کردند.

حالا رایان کندال سازنده سریال خاندان اژدها برای آن دسته از هوادارانی که نگران هستند دوباره خاطره این مشکلات برای خاندان اژدها هم ایجاد شود، می‌گوید جای نگرانی در مورد پایان این سریال نیست. کندال در گفت‌وگو با ورایتی، درباره اینکه چگونه قصد دارد به سریال House of the Dragon پایان دهد، صحبت کرد؛ او توضیح داد نحوه پایان سریال قبلا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است بنابراین این اطمینان را به مخاطبان داد هیچ ابهام و نگرانی در مورد پایان خاندان اژدها وجود ندارد.

به‌طور مشخص کندال به زمان نوشتن فیلمنامه فصل دوم اشاره کرد و گفت: «مشخص شد قرار است چه کاری انجام دهیم؛ کجا و چگونه [سریال] را به پایان برسانیم. ما این مزیت را داریم که [کل] کتاب در اختیارمان است و تمام شده است، ما می‌دانیم پرده این فصل خاص از داستان در تاریخ تارگرین‌ها کجا بسته می‌شود.» گزافه نیست اگر بگوییم از این لحاظ خاندان اژدها مزیت بزرگی نسبت به بازی تاج‌ و تخت دارد زیرا قصه در گذشته تمام و کمال توسط جرج آر آر مارتین، خالق آن به پایان رسیده است؛ پس این مشکل که خاندان اژدها مثل بازی تاج و تخت مجبور باشد از قالب اصلی کتاب خارج شود، وجود ندارد.

سریال خاندان اژدها که براساس رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود، یک پیش‌درآمد برای سریال Game of Thrones به‌حساب می‌آید که وقایع ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را به نمایش در می‌آورد. سریال House of the Dragon روی شروع و پایان خاندان تارگرین تمرکز دارد و داستان جنگ داخلی تارگرین‌ها را روایت می‌کند که با نام Dance of Dragon (رقص اژدهایان) شناخته می‌شود. مانند فصل اول رایان کندال وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

اما دآرسی، مت اسمیت، اولیویا کوک، ایو بست، استیو توسان، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سونویا میزونو، ریس ایفانز، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، فیا سابان، جفرسون هال، متیو نیدهم، ابوبکر سلیم، فردی فاکس، سایمون راسل بل، کلینتون لیبرتی، گیل رانکین، جیمی کنا، آلفرد بروم، کیران بیو، تام بنت، تام تیلور و وینسنت ریگان از جمله بازیگران فصل دوم سریال House of the Dragon هستند.

پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۴) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند