زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم حماسی Highlander اعلام شد

زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم حماسی Highlander اعلام شد

به گزارش رد کارپت؛ چاد استاهلسکی و هنری کویل ۲ تن از هنرمندان تراز اول و مشهور سینما و تلویزیون هالیوود به شمار می‌روند که در طی سال‌های اخیر پروژه‌های جذاب و مخاطب‌پسندی را به ارمغان آورده و حال در همکاری با یکدیگر قصد دارند تا به سراغ ساخت ریبوتی از فیلم اکشن، فانتزی و حماسی Highlander محصول سال ۱۹۸۶ میلادی بروند که بحث تولید آن برای سال‌های متوالی در جریان بوده و حال بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اطلاعاتی از آن منتشر شده که می‌تواند طرفداران این کارگردان و بازیگر دوست داشتنی را به وجد بیاورد.

در جریان برگزاری جشنواره فیلم مدیترانه واقع در مالت، خبرگزاری کولایدر به سراغ چاد استاهلسکی رفته و از او درباره زمان آغاز ساخت فیلم Highlander پرسیده است. فیلمی که کارگردان فرنچایز جان ویک در گذشته ادعا کرده بود که ظرف مدت زمان ۱ سال می‌تواند ساخت آن را به اتمام برساند. او در پاسخ به سوال خبرنگار کولایدر اعلام کرد که:

ما فیلم‌برداری را در ماه ژانویه و در کشور اسکاتلند آغاز می‌کنیم و به همین دلیل من باید از اینجا سریعاً مسافرت نمایم. در روز دوشنبه به اسکاتلند خواهم رفت تا آخرین مراحل بازدید از مکان‌ها را انجام دهیم.

پس از ساخت چندین و چند فیلم اکشن پرزد و خورد در فضایی مدرن، سینماگران شدیداً منتظر هستند تا متفاوت‌ترین ساخته چاد استاهلسکی را شاهد باشند که ترکیبی از مبارزات با شمشیر و المان‌های اکشن خواهد بود. او پیشتر اشاره کرده بود که شدیداً به چنین موضوعات فانتزی علاقه داشته و می‌خواهد تا پروژه رویایی خود را محقق نماید. به همین منظور نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تعادل خوبی بین اکشن و سکانس‌های شمشیرزنی ایجاد نماید.

باید صبر کرد و دید که با آغاز پروسه فیلم‌برداری Highlander، هنری کویل به عنوان نقش اصلی از چه ظاهری برای ایفای نقش کانر مکلود، مرد جاودانه برخوردار خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند