کارگردان دنباله فیلم Godzilla x Kong مشخص شد

ردکارپت فیلم : ماه گذشته مشخص شد که لجندری با استخدام یک نویسنده روند ساخت فیلم بعدی مانسترورس و ادامه فیلم Godzilla x Kong را آغاز کرده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان دنباله فیلم گودزیلا x کونگ مشخص شده است. گرنت اسپوتر وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده گرفته است. او پیش از این سابقه کارگردانی فیلم I Am Mother با بازی هیلاری سوانک و ۶ قسمت از سریال Castaway را بر عهده داشته است.

پیش از این مشخص شده بود که آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong و فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به علت برنامه کاری شلوغ و تداخل با برنامه‌هایش نمی‌تواند فیلم بعدی دنیای هیولایی مانسترورس را کارگردانی کند. وینگارد اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Onslaught را بر عهده گرفته است که طی سال جاری جلوی دوربین خواهد رفت. فیلم جدید دنیای مانسترورس به‌عنوان اثری با محوریت دوباره دو هیولای گودزیلا و کونگ توصیف شده است که در آن با تایتان‌های جدیدی مواجه خواهند شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست. همچنین دیوید کالاهام، نویسنده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla x Kong را بر عهده دارد. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire تاکنون بیش از ۵۶۷.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۹۶.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۷۱.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

فیلم‌های دنیای Monsterverse تاکنون در مجموع بیش از ۲.۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند که شامل فیلم Godzilla، فیلم Kong: Skull Island، فیلم Godzilla: King of the Monsters و فیلم Godzilla vs. Kong به‌همراه فیلم Godzilla x Kong می‌شود. همچنین مدتی پیش سریال Monarch: Legacy of Monsters از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شد که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند