آغاز یک عاشقانه «عطرآلود»

به گزارش ردکارپت فیلم ، اکران فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، تهیه‌کنندگی یوسف منصوری که محصول سازمان سینمایی سوره است از ۱۶ خرداد ماه در سینماهای کشور آغاز شد.

این اثر به نویسندگی حسین حسنی با شعار «عشق، هر لحظه عطر خودشو داره» از چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه توسط پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس هنر شهر آفتاب شیراز در سینماهای سراسر کشور میزبان مخاطبان خود شد. «عطرآلود» که سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده، عاشقانه‌ای متفاوت با روایتی گرم و معطر از یک زندگی است.

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «عطرآلود» شامگاه روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد حسام محمودی در حضور مصطفی زمانی بازیگر، هادی مقدم‌دوست کارگردان و یوسف منصوری تهیه‌کننده در ۲ سانس در پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز برگزار شد.

مصطفی زمانی که در این اکران ویژه حضور داشت، در سخنانی گفت: سعی کردم از زیاده‌گویی‌ها و ترحم‌هایی که معمولاً این نقش‌ها می‌آورد و فیلم را اگزجره می‌کند، دوری کنم. تلاش داشتم در این فیلم به عنوان آدم معمول جامعه با مشکلی که برایم به وجود می‌آید، برخورد کنم. ناگفته نماند که من با کارگردانان بسیاری خوبی کار کردم اما هادی مقدم‌دوست جزو معدود فیلمسازانی است که باید درباره‌شان بگویم که سینما را بلد است، بسیار راحت باهم کار کردیم و از همکاری با وی لذت بردم چراکه یاد گرفتم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند