فیلم سینمایی «مری»

انتشار اولین تصاویر از فیلم سینمایی «مری» با بازی آنتونی هاپکینز

به گزارش ردکارپت فیلم:  اولین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «مری» به کارگردانی دی. جی. کاروسو منتشر شد.

اولین تصاویر از فیلم سینمایی «مری» (Mary) با بازی آنتونی هاپکینز، به همراه تاریخ دقیق انتشار منتشر شد.

داستان این فیلم بر اساس حماسه و روایات کتاب مقدس یا همان انجیل و به کارگردانی دی. جی. کاروسو، کارگردان فیلم «من شماره چهار هستم» (I Am Number Four)، ساخته شده است و فیلمنامه آن توسط تیموتی مایکل هیز نوشته شده است.

همچنین در خلاصه رسمی داستان این فیلم نیز آمده است: «این فیلم از چشمان مریم و حماسه کتاب مقدس، داستان یکی از عمیق‌ترین شخصیت‌های تاریخ و سفر قابل توجهی را که به تولد عیسی انجامید، بیان می‌کند. او انتخاب شد تا مسیح را به جهان بیاورد. در دنیا، مری به دنبال یک لقاح معجزه‌آسا طرد می‌شود و مجبور به پنهان شدن، می‌شود و او با شجاعت برای نجات جان خود به هر قیمتی. مبارزه می‌کند».

در این فیلم علاوه بر آنتونی هاپکینز هنرمندان دیگری نظیر نوآ کوهن در نقش مادر حضرت عیسی، ایدو تاکو، استفانی نور، سوزان براون، اوری فافر، ایمون فارن، هیلا ویدور، میلی آفیتال، گودموندور توروالدسون، دادلی اوشاگنسی، کرن تزور، مهمت کورتولوس و میلا هریس به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

راجر دورمن و آماندا کوک تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند و جوئل اوستین، گرگ فریدمن، آنجلا استاتن و آموری لیدر به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و این فیلم فعالیت می‌کنند.
فیلم سینمایی «مری» در تاریخ در تاریخ ۶ دسامبر (جمعه ۱۶ آذرماه) اکران خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند