تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد

ردکارپت فیلم : طرفداران مشتاقانه منتظر تماشای تصاویر و ویدیوهایی از فیلم مورد انتظار «بیگانه: رومولوس» ساخته فده آلوارز هستند. با اینکه اولین تیزر رسمی برای این اثر سینمایی منتشر شده اما طرفداران همچنان منتشر انتشار اولین تریلر برای آن هستند که به زودی پخش خواهد شد.

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده، اولین تریلر کامل از فیلم «بیگانه: رومولوس» امروز پخش خواهد شد. با این حال، قبل از آن مجله امپایر اقدام به انتشار تصویری از این فیلم مورد انتظار کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تصویر کیلی اسپینی در نقش رین کارادین و دیوید جانسون در نقش برادر خوانده رباتی او به نام اندی را نشان می‌دهد.

ربات‌های انسان نما همیشه پایه ثابت مجموعه فیلم‌های «بیگانه» بوده‌اند و به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی تازه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، این گونه به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی قرار است یک پویایی میان ربات و انسان را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد که قبلا همانند آن را در این مجموعه ندیده‌اند.

فده آلوارز بیان کرده که وقتی پدر رین کارادین از دنیا رفته است، اندی را به عنوان تنها مراقب او قرار داده است. اما اندی آسیب دیده است و مدلی قدیمی محسوب می‌شود. پس به جای اینکه برای رین همانند یک پدر باشد، بیشتر شبیه به برادر است. همین رابطه میان این دو نیز مرکزیت داستان این فیلم را تشکیل می‌دهد.

آرچی رینو، ایزابلا مرسد، اسپایک فیرن و آیلین وو از جمله بازیگران دیگری هستند که در فیلم «بیگانه: رومولوس» بازی خواهند کرد. فده آلوارز نیز سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد و فیلم‌نامه آن را به همراه رودو سایاگوس قلم زده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند