«تگزاس» ۴ و ۵ هم در راه است/ از خود گذشتگی کردیم

ردکارپت فیلم : ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تگزاس ۳» که از سه‌شنبه ۸ خرداد ماه اکران خود را آغاز کرده است ،گفت: «تگزاس ۳» از نظر سطح کیفی و فیلمنامه نسبت به «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» پیشرفت زیادی داشته است و من عقیده دارم که اتفاقات خوبی برای این فیلم رقم خواهد خورد و در اکران نیز موفق خواهد بود. فیلم ما در شرایط متفاوتی اکران شده است زیرا در آینده تعطیلات رحلت امام خمینی (ره)، انتخابات ریاست جمهوری و ایام ماه محرم و صفر را درپیش داریم که منجر به تعطیلی سینماها می‌شوند. این موارد ممکن است کمی برنامه‌ریزی‌های ما را دچار تغییر کند اما همچنان در تبلیغات کار خودمان را پیش می‌بریم و فکر می‌کنم تعداد مخاطبان و میزان فروش این فیلم از «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» بیشتر می‌شود. حتی اگر در شرایط مناسب فیلم ما اکران می‌شد، می‌توانستیم به شکستن رکورد فروش فیلم «فسیل» نیز فکر کنیم.

نباید خودخواه بود

وی با تاکید بر اینکه باید چراغ سینماها را روشن نگه داشت، بیان کرد: پس از اتفاقات اخیر می‌خواستیم از اکران انصراف دهیم اما همه ما فرزند سینما هستیم و نباید فقط شرایط خودمان و فیلم‌مان را درنظر بگیریم بلکه باید برای بقای سینما گاهی از خودگذشتگی کنیم تا چراغ سینما همواره شروع بماند.

عامریان با اشاره به اینکه ساخت «تگزاس ۴» و «تگزاس ۵» را در برنامه دارند، گفت: ما از همان ابتدا «تگزاس» را یک پنجگانه درنظر گرفته بودیم و صرفاً فروش خوب فیلم‌ها منجر به این نشد که ما همین روند را ادامه دهیم. درنتیجه ساخت «تگزاس ۴» و «تگزاس ۵» را هم در برنامه تولید خودمان داریم. اگر شرایط به خوبی پیش برود تولید «تگزاس ۴» را سال آینده شروع می‌کنیم.

 

داستان «تگزاس» تکراری نیست

تهیه‌کننده «فسیل» درباره اینکه زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی و همچنین فیلم‌های «تگزاس» روند تکراری را در سینما طی می‌کنند، توضیح داد: من با این نظر موافق نیستم که زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی دیگر در سینما تکراری شده‌اند. آن‌ها همواره بازیگران توانمندی هستند و مردم نیز بازیگران فیلم ما ازجمله خانم ژاله صامتی و … را در قصه این فیلم دوست دارند. من معتقدم که داستان «تگزاس» به راحتی می‌تواند، ادامه داشته باشد. در همین «تگزاس ۳» نیز اتفاقاتی رقم می‌خورد که کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند و روند داستان تکراری نیست.

جایگاه فیلم در دل مخاطب مهم است نه میزان فروش

عامریان در پایان یادآور شد: برای من مهم است که مخاطب فیلم کمدی را که ما برایش ساخته‌ایم در سینما تماشا کند و ما شادی و لبخند روی لب‌های مخاطبان را ببینیم. همین برای ما کافی است زیرا همواره مدعی بوده‌ایم که فیلم را برای مخاطب و مردم می‌سازیم. جایگاه فیلم در تاریخ سینما یا میزان فروش فیلم نیز برایمان مهم است اما جایگاه فیلم در دل مخاطبان برای ما نسبت به هرچیزی اهمیت بیشتری دارد.

فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی، نعیمه نظام‌دوست و سید جواد هاشمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه «تگزاس ۳» آمده است: «بیچاره پله فوت کرده ولی تگزاسی‌ها دست از سرش بر نمی‌دارن.»

دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح جلوه‌های بصری: امیر ولیخانی، مدیر برنامه‌ریزی: نغمه نظری، سرپرست گروه کارگردانی: محمد داوودی‌کیا، جانشین تهیه‌کننده: کیمیا محمودیان، منشی صحنه: سارا عبداللهی، مدیرتولید: محمدرضا عزتخوانی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند