جیسون استاتهام در فیلم اکشن مهیج Mutiny بازی می‌کند

ردکارپت فیلم : در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیسون استاتهام برای ایفای نقش کاراکتری با نام کول رید در فیلم اکشن مهیج Mutiny (سرکشی) به کارگردانی ژان فرانسوا ریشه، کارگردان Plane (هواپیما) انتخاب شده است. در بیانیه مطبوعاتی جدیدی اعلام شد که شرکت Lionsgate امتیاز توزیع این فیلم در آمریکای شمالی را به‌دست آورده است؛ درحالی‌که توزیع‌کننده بین‌المللی فیلم در اواخر ماه جاری در بازار فیلم کن مشخص خواهد شد

در خلاصه داستان فیلم Mutiny می‌خوانیم: «پس از اینکه رئیس صنعتگر میلیاردر کول رید مقابل چشمانش به قتل می‌رسد، او مقصر این جنایت شناخته می‌شود و درحالی‌که تحت تعقیب قرار دارد، برای افشای یک توطئه بین‌المللی تلاش می‌کند.» لیندزی میشل و جی.پی. دیویس وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشتند و جیسون استاتهام و مارک بوتان به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کنند. انتظار می‌رود که تولید فیلم در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شود.

ژان فرانسوا ریشه بیشتر برای کارگردانی فیلم Plane با نقش‌آفرینی جرارد باتلر شناخته می‌شود. این کارگردان فرانسوی سکان هدایت فیلم Assault on Precinct 13 (حمله به کلانتری ۱۳) و فیلم Mesrine (غریزه جنایت) را نیز در دست داشت. جیسون استاتهام نیز در فیلم‌های اکشن زیادی نظیر Crank (کرنک)، The Expendables (بی‌مصرف‌ها)، The Fast and the Furious (سریع و خشن) و The Mechanic (مکانیک) بازی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند