بیلی آیلیش

حضور بیلی آیلیش در فصل دوم سریال آقا و خانم اسمیت جدی شد

به گزارش ردکارپت :  شرکت آمازون ظاهرا بیلی آیلیش را برای ایفای نقش جین در فصل دوم سریال Mr. and Mrs. Smith در نظر گرفته است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت آمازون ظاهرا بیلی آیلیش را برای ایفای نقش جین در فصل دوم سریال Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) در نظر گرفته است. همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، شرکت مترو گلدوین مایر به‌دنبال بازیگرانی برای نقش‌های جان و جین است که در دهه ۲۰ زندگی باشند، اما هنوز رسما هیچ پیشنهادی ارائه نداده است.

رسانه ددلاین گزارش داد که این بازیگرها جایگزین کاراکترهای اصلی جان و جین در فصل اول نمی‌شوند و نقش شخصیت‌های متفاوتی را بازی خواهند کرد. دونالد گلاور، مایا ارسکین، مایکلا کوئل، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاشگورد، سارا پلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کوربرو و بیلی کمبل در فصل اول سریال آقا و خانم اسمیت نقش‌آفرینی کردند.

در خلاصه داستان فصل اول Mr. and Mrs. Smith می‌خوانیم: «با خانواده اسمیت آشنا شوید؛ دو غریبه با نام‌های جان و جین که هویت خود را برای زندگی با یکدیگر کنار می‌گذارند. هر اپیزود آن‌ها را در مأموریت و نقطه عطف جدیدی در رابطه نشان می‌دهد که هر دو برای یک سازمان مرموز کار می‌کنند. آن‌ها با افشای رازها باید برای باهم‌ماندن تقلا کنند؛ زیرا در این ازدواج طلاق امکان‌پذیر نیست.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند