تیزر فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» با صدای هوتن شکیبا منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم ، به نقل از روابط عمومی «سیمرغ»، تیزر فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» در آستانه آغاز اکران در سینماهای منتخب «هنروتجربه» با صدای هوتن شکیبا منتشر شد. این تیزر را امین قربان‌زاده ساخته است.

در بسته «سیمرغ» ۴ فیلم کوتاه که طی چند سال اخیر جایزه «سیمرغ فجر» را به خود اختصاص داده‌اند، به همراه ویدئوهای پشت صحنه فیلم‌ها حضور دارند که روی پرده نقره‌ای سینما می‌روند.

آیین افتتاحیه مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» با حضور عوامل و بازیگران فیلم‌های کوتاه این مجموعه و جمعی از هنرمندان سینما روز شنبه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

اکران‌های این بسته فیلم کوتاه به ابوالفضل جلیلی کارگردان و نویسنده سینما تقدیم شده است.

بسته فیلم کوتاه «سیمرغ» شامل فیلم‌های «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی، «شریف» به کارگردانی محمد علیزاده فرد، «دآبر» به کارگردانی سعید نجاتی و «برنو» به کارگردانی محمد ثریا است. فیلم کوتاه «دآبر» در سی و هشتمین دوره، فیلم کوتاه «ارفاق» در چهلمین دوره، فیلم کوتاه «برنو» در چهل و یکمین دوره و فیلم کوتاه «شریف» در چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بخش کوتاه را از آن خود کرده‌اند.

در مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ»، بازیگرانی چون هوتن شکیبا، سیاوش چراغی‌پور، مجید پتکی، مهری آل آقا، اصغر پیران، حسن عسگری، فرن حسنی‌نیا و … نیز حضور دارند.

پس از آیین افتتاحیه مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» در روز شنبه ۱۹ خرداد ماه، اکران این بسته در سینماهای «هنروتجربه» آغاز می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند