اعلام جرم دادستانی تهران علیه «حسین پاکدل» و «محمدرضا سعدی»

ردکارپت فیلم : دادستانی تهران علیه «حسین پاکدل» اعلام جرم کرد و برای این مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، پرونده قضایی تشکیل داده است؛ دادستانی تهران همچنین به مدیرمسئول یک روزنامه تذکر داده است.

خبرگزاری «میزان»، مرکز رسانه قوه قضاییه امروز «پنج‌شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۳»، اعلام کرد: «دادستانی تهران برای یک مجری و بازیگر به دلیل توهین و هتاکی، پرونده قضایی تشکیل داد و به مدیرمسئول یک روزنامه تذکر داد. در پی انتشار مطلبی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه، توهین و هتاکی، دادستانی تهران روز گذشته «چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳»، برای یک مجری، بازیگر پرونده قضایی تشکیل داد. همچنین در پی شیطنت یک روزنامه، تذکر لازم به مدیرمسئول ابلاغ شد.»

خبرگزاری «تسنیم» در این خصوص نوشت:
«قوه قضاییه اعلام کرد که در پی انتشار مطلبی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه و توهین و هتاکی، دادستانی تهران روز گذشته «چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳»، برای یک مجری و بازیگر، پرونده قضایی تشکیل داده است. دادستانی تهران همچنین در پی شیطنت یک روزنامه، تذکر لازم را به مدیرمسئول آن روزنامه ابلاغ کرده است.

بازیگر هتاک، «حسین پاکدل» است که با انتشار یک استوری اینستاگرامی، شهیدان خدمت به ویژه ابراهیم رئیسی و همچنین قاسم سلیمانی را مورد تمسخر و هجو قرار داده است.

همچنین  طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، روزنامه‌ای که از دادستانی تهران تذکر گرفته است، روزنامه «جهان صنعت» است که «محمدرضا سعدی» مدیرمسئول این روزنامه پیش از این، چند بار دادگاهی و اظهار شده است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند