ایتن هاوک به جنگل‌های آمازون می‌رود/ همراهی با «آخرین فرد قبیله»

به گزارش ردکارپت فیلم به نقل از ورایتی، ایتن هاوک بازیگری که ۴ نامزدی اسکار در کارنامه دارد، برای بازی در فیلم «آخرین فرد قبیله» وارد جنگل‌های هیجان‌انگیز آمازون برزیل می‌شود.

 

این فیلم که فیلمنامه اش توسط مارک بیلی نویسنده «سقوط» و «آتشفشان» نوشته شده، توسط فرناندو میرلس تهیه کننده برزیلی نامزد اسکار فیلم‌هایی چون «دو پاپ» و «شهر خدا» و اد ساکسون تهیه کننده آمریکایی فیلم برنده اسکار «سکوت بره‌ها» تولید می‌شود.

 

هاوک در این فیلم در نقش ویلیام فیلان بازی می‌کند؛ پلیسی از شیکاگو که به یک اسلحه‌کش اجیر بدل شده و وظیفه‌اش قتل آخرین عضو یک قبیله بومی بدون ارتباط با تمدن است.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی درهم‌شکسته که بر سر یک چهارراه نامحتمل ایستاده است. حالا به فیلان این فرصت داده می‌شود که یک زندگی را نجات دهد و روح خود را پس بگیرد.

 

بازیگر بومی برزیلی زایا گوارانی که در آمازون متولد شده در این فیلم هاوک را همراهی خواهد کرد. این فعال محیط زیستی که در «کارت پستالی از زمین» دارن آرنوفسکی بازی کرده، از فعالیت در دنیای هنر و مد بهره می‌گیرد تا به حمایت از مردم بومی بپردازد.

 

فرناندو میرلس گفت در حالی که جنوب برزیل به تازگی در بدترین فاجعه‌ای که این کشور تجربه کرده غرق شده و پتروبراس، شرکت نفت دولتی قصد دارد به اکتشاف نفت در آمازون بپردازد، ساخت فیلمی که موضوعش اولویت دادن به حفظ بزرگترین جنگل جهان است، می‌تواند ضروری باشد.

 

«آخرین فرد قبیله» به کارگردانی کلودیو بورلی کارگردان «کرکس‌ها» و با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته مونته ریل، روزنامه‌نگار سابق واشنگتن پست، ساخته خواهد شد. سازندگان این موضوع را واقعیتی جهانی و به شدت مرتبط با مسایل روز خواندند و یادآوری کردند وقتی آخرین عضو قبیله تاناروس در سال ۲۰۲۲ درگذشت، درگذشت او موجب ناراحتی جهانی شد.

 

ایتن هاوک از تولیدکنندگان فیلم هم است که در بازار کن برای معرفی به سرمایه‌گذاران و توزیع‌کنندگان ارایه شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند