تصویری از ویلم دفو در فیلم Beetlejuice Beetlejuice منتشر شد

ردکارپت فیلم : زمان زیادی تا اکران فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» روی پرده سینماها باقی نمانده است، فیلمی که دنباله‌ای برای فیلمی کلاسیک به همین نام ساخته تیم برتون است و حالا در همین راستا نیز مجله امپایر تصویری تازه از این فیلم را منتشر کرده که ویلم دفو را نشان می‌دهد.

تصویر تازه منتشر شده از فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، ویلم دفو را در نقش ولف جکسون نشان می‌دهد، کسی که قبل از اینکه از دنیا برود، یک بازیگر بوده است. او از آنجا که در بیشتر عمر خودش نقش پلیس‌ها را بازی کرده، در زندگی پس از مرگ نیز به مأمور واحد جنایات پس از مرگ تبدیل می‌شود.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice

مطمئنا شخصیت ولف جکسون با هنرنمایی برجسته و درخشان ویلم دفو شخصیتی جذاب و جالب توجه در فیلم «بیتل‌جوس ۲» خواهد بود اما این نکته که بخشی از مغز او در معرض دید قرار دارد، باعث می‌شود تا این شخصیت برای بیننده‌ها و طرفداران جالب‌تر نیز باشد.


همانند فیلم اصلی و پس از نزدیک به سی سال از فیلم قبلی، نقش شخصیت اصلی داستان را نیز مایکل کیتون در این فیلم تازه بازی می‌کند و تیم برتون نیز همانند فیلم قبلی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان به جنا اورتگا، وینونا رایدر، کاترین اوهارا و تعدادی دیگر اشاره کرد.
فیلم «بیتل‌جوس بیتل‎‌جوس» در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند