فیلم matrix در ۳۰ اوت به پرده سینماها باز می گردد

به گزارش رد کارپت: حدود ۲۰ سال از تاریخ اکران سری فیلم های ماتریکس می گذرد. حال قرار است که سینماهای آمریکا مجددا میزبان این فیلم جذاب و نوستالژیک باشند. فیلم علمی-تخیلی و کلاسیک ماتریکس در سی ام ماه اوت، به مدت یک هفته در سینماهای دالبی AMC در سراسر ایالات متحده پخش خواهد شد؛ اما این بار به شکلی مدرن با جلوه دالبی ویژن و صدای دالبی اتموس. بدیهی است که با این شرایط، صحنه های معروف گریز از فشنگ ها و فرود از روی پشت بام به زمین، تاثیر عمیق تری روی افراد می گذارد. البته علاقه مندان می توانند فیلم Matrix را در خانه نیز مشاهده کنند.
به نظر می رسد پخش مجدد فیلم The Matrix، پلاگین چندان ظریفی برای فناوری دالبی و استودیوی وارنر برادرز محسوب نمی شود؛ البته می دانیم که لذت پول درآوردن از یک فیلم قدیمی بیست ساله، امری انکار ناپذیر است. یکی از مهم ترین مزایای این رویداد آن است که افراد می توانند یک فیلم ساخته شده در سال ۱۹۹۹ را با جلوه های ویژه امروزی مشاهده کنند.

ماتریکس مشاهده فیلم Matrix روی پرده سینما خصوصا برای نسل جدید از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد احتمالا این فیلم را روی دیسک یا سرویس های دیجیتالی مشاهده کرده اند. تماشای مجدد فیلم ماتریکس روی پرده بزرگ سینما بدون شک تجربه ای لذت بخش و فراموش نشدنی است.

شاید برایتان جالب باشد: سیستم تهویه هوای پوشیدنی سونی از راه رسید! 
سری فیلم های ماتریکس نخستین بار در سال های ۱۹۹۹، مه ۲۰۰۳ و نوامبر ۲۰۰۳ به اکران در آمدند و هنوز هم طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. از ستارگان حاضر در این فیلم می توان به کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و کری-ان ماس اشاره کرد. کارگردانی هر سه مجموعه نیز بر عهده واچوفسکی ها بوده است.

لینک کوتاه
https://redcarpetfilm.net /?p=140

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند