نمایش «فرندز» پس از ۲۵ سال در سینما

به گزارش ردکارپت: با فرا رسیدن بیست و پنجمین سال ساخته شدن سریال «فرندز» یا «دوستان» برنامه ویژه‌ای برای نمایش آن در سینماها تدارک دیده شده است.

دارو دسته «فرندز» بار دیگر جمع می‌شوند تا این بار ۲۵ سالگی این سریال پرطرفدار را گرامی بدارند.

طرفداران این سریال می‌توانند بار دیگر جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کوردو، متیو پری، دیود شویمر و مت له‌بلانک را در کنار هم ببینند.

این جمع شدن به مناسبت ۲۵ سالگی این سریال و با اکران ویژه ۱۲ اپیزود به یادماندنی از این مجموعه در طول سه شب در پاییز امسال ممکن می‌شود.

در شب های ۲۳ سپتامبر، ۲۸ سپتامبر و دو اکتبر بیش از هزار سینما در سراسر آمریکا هر شب چهار اپیزود از این سریال و در مجموع در سه شب ۱۲ اپیزود را اکران می‌کنند. اکران این سریال به صورت ۴K صورت می‌گیرد که از روی نسخه اوریجینال آن که با دوربین ۳۵ میلی‌متری گرفته شده بود، تهیه شده است. هر اکران شامل مصاحبه‌های ویژه و نیز بخش‌هایی است که قبلا هرگز دیده نشده است.

لیزا گریگوریان مدیر گروه تلویزیونی کمپانی برادران وارنر با اعلام این خبر گفت این برنامه برای پاسخگویی به طرفداران وفادار این سریال تدارک دیده شده است.

«فرندز» یا «دوستان» یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه در ۱۰ فصل ساخته شد.

«دوستان» نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد؛ در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم گرفت.

لینک کوتاه
https://redcarpetfilm.net /?p=289

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند