رسوایی عکاس جسد مریلین مونرو بعد از شصت سال

به گزارش ردکارپت: به تازگی تصویری از سردخانه جسد مریلین مونرو پس از گذشت تقریباً شش دهه از مرگ او منتشر شده است. عکس‌ها فقط چند ساعت پس از مرگ او گرفته شده است. یک عکاس معروف توانسته با پرداخت رشوه به نگهبانان وارد سردخانه پزشکی قانونی شود.

برنامه تلویزیونی تحت عنوان «رسوایی مرگ مریلین مونرو» برای نخستین بار روز یکشنبه از شبکه فاکس نیوز، پخش شد. در این برنامه با پسر عکاس معروف، مریلین مونرو مصاحبه شد. این عکاس، این عکس‌ها را از مونرو (سمبل هالیوود) در حالی که روی ترولی سردخانه‌ای در لس آنجلس بود گرفته است.

دِویک وینر، پسر عکاس مشهور «لی وینر» افشا کرد که چگونه پدرش فقط چند ساعت پس از مرگ ستاره هالیوود در رختخوابش در ۴ آگوست ۱۹۶۲ میلادی، با پرداخت رشوه به هر کسی که در مسیرش بود به مقرّ پزشکی قانونی رفته است.

دِویک ادّعا می‌کند که «لی» دو فیلم دیگر را که حاوی عکس‌های بسیار از جسد مرلین مونرو بوده را گرفته است. او می‌گوید: پدرم عکس‌های زیادی گرفت و سپس به استودیو خاصش رفت و ادعا کرد که به طور کامل از او عکس گرفته و عکس‌ها و فیلم‌ها را درون گاو صندوق امنیتی گذاشته، زیرا بر این باور بوده که عکس‌ها مناسب پخش شدن نیستند.

لینک کوتاه
https://redcarpetfilm.net /?p=856

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند