افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلاری در انتظار «آن»

به گزارش ردکارپت: طبق پیش‌بینی‌ها فیلم سینمایی «آن: قسمت دوم» اکران خود در سینما‌های آمریکای شمالی را با صد میلیون دلار آغاز می‌کند.

بالاخره گیشه‌های فروش آمریکا بعد از مدت‌ها یک فروش عظیم را تجربه می‌کنند. پیش بینی می‌شود فروش فیلم سینمایی «آن: قسمت دوم» در پایان هفته اول در آمریکای شمالی، به صد میلیون دلار برسد.

کمپانی برادران وارنر، برای این دنباله سینمایی روی افتتاحیه ۹۰ میلیون دلاری حساب کرده است. مبلغ پیش بینی شده ۲۳ میلیون از فروش افتتاحیه قسمت اول پایین‌تر است، اما هنوز هم بهترین فروش هفته ابتدایی بعد از فیلم «شیر شاه» است که در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ جولای، ۱۹۱ میلیون فروش کرده بود. فروش روز جمعه این فیلم ۱۰ میلیون دلار بود.

اگر «آن: قسمت دوم» صد میلیون و حتی بیشتر فروش کند، به اولین فیلم غیر دیزنی تبدیل خواهد شد که به این مقدار رسیده است. با احتساب فیلم‌های دیزنی نیز، با رتبه پنجم پشت سر فیلم‌هایی مثل «انتقام جویان: پایان بازی»، «شیر شاه»، «داستان اسباب بازی ۴» و «کاپیتان مارول» قرار می‌گیرد.

این دنباله، در ۴۵۷۰ سینما نمایش داده می‌شود که بیشترین تعداد سینمای اختصاص داده شده به یک فیلم با رده سنی بزرگسال است. این فیلم به راحتی از فروش فیلم هم ژانر خود یعنی «هالووین» -که سال گذشته با ۷۶ میلیون کار خود را آغاز کرده بود- می‌گذرد.

این فیلم بر اساس نیمه دوم رمان استیفن کینگ در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است. در داستان آن آمده: اعضای یک گروه شش نفره مجبور می‌شوند با ترس‌های گذشته خود مقابله کنند.

واکنش و نظر منتقدان به این فیلم اغلب مثبت بوده و راتن تومیتو به این فیلم امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را داده است. فیلم‌های دیگر گیشه شامل فیلم سه هفته‌ای «فرشته سقوط کرده است» و فیلم چهار هفته ای «پسران خوب» با فروش ۵ تا ۶ میلیون دلاری برای رتبه دوم و سوم می‌جنگند. فیلم‌های سینمایی «هابز و شاو» و «شیر شاه» نیز برای رتبه چهارم و پنجم گیشه این هفته در رقابت خواهند بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند