بازیگر فیلم «چاپلین» به جمع «شکارچیان روح» باز می‌گردد

به گزارش ردکارپت:  دن آکروید تایید کرد که در دنباله فیلم سینمایی «شکارچیان روح» ایفای نقش خواهد کرد.

دن آکروید تایید کرد که در فیلم سینمایی «شکارچیان روح ۲۰۲۰» ایفای نقش می‌کند. پیش از این گفته می‌شد که او برای نقش ری استانز که سابقا خودش آن را بازی کرده بود و به این فیلم باز خواهد گشت، اما هیچ گاه این موضوع توسط سونی و یا خود وی تایید نشده بود.

او در یک مصاحبه گفت: دیگر زیاد در فیلم‌های سینمایی ایفای نقش نمی‌کنم اما هم اکنون روی فیلم «شکارچیان روح» کار می‌کنیم و خودم نیز در آن ایفای نقش می‌کنم. او هچنین در ادامه گفت جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد و ادامه راه پدرش را خواهد رفت.

ایوان رایتمن، دو فیلم قبلی شکارچیان روح را در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹ کارگردانی کرده بود و پسر او در ادامه فیلم‌های قبلی وی، قسمت سوم را خواهد ساخت. در این فیلم نگهبان قدیمی با نسل جوان شکارچیان روح ملاقات خواهد داشت.

پاول راد و فیت ولف هارد نیز در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند. حضور سیگورنی ویور نیز پیش از این تایید شده بود؛ آکروید همچنین ابراز امیدواری کرد که بیل موری نیز برای ایفای نقش در این فیلم باز می گردد.

هیچ کدام از شخصیت‌ها و بازیگر‌های نسخه ۲۰۱۶ فیلم که همه آنها زن بودند در این فیلم حضور نخواهند داشت و در حقیقت این پروژه ادامه‌ای بر «شکارچیان روح ۲» است که در سال ۱۹۸۹ اکران شده بود.

گفتنی است فیلم جدید شکارچیان روح در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۹۹) اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند