در رویدادی کم‌نظیر، برادوی به خاطر اسکورسیزی سینما می‌شود

به گزارش ردکارپت: یکی از سالن‌های نمایشی تئاتر برادوی ماه آینده برای اکران فیلم «ایرلندی» جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی برای یک مدت زمان مشخص به سالن سینما تغییر کاربری می‌دهد.

اعتبار آثار مارتین اسکورسیزی به اندازه‌ای بالاست که تئاتر برادوی یکی از مهم‌ترین سالن‌های اجرای نمایش خود را برای اکران این فیلم تغییر کاربری می‌دهد. نتفلیکس قصد دارد در تئاتر بلاسکو «ایرلندی» را از اول نوامبر تا اول دسامبر (آبان‌ماه تا آذرماه) به نمایش بگذارد.

سالن نمایش تئاتر «بلاسکو» از زمان آخرین اجرای تئاتر «شبکه» خالی بوده و اجرایی در آن روی صحنه نرفته است. نمایش بعدی که قرار است در این سالن اجرا شود «دختری از سرزمین شمالی» نام دارد که در ماه مارس(اسفندماه) روی صحنه برادوی خواهد رفت.

تهیه‌کنندگان مجموعه تئاتر برادوی برنامه‌ای خلاقانه برای استفاده بهینه از سالن‌های تئاتر در زمان‌هایی که خالی هستند و نمایشی در آن‌ها اجرا نمی‌شود به کار گرفته‌اند و در این زمان‌ها از کنسرت‌های موسیقی گرفته تا شوهای زنده در این سالن‌ها برگزار می‌شود. با این وجود تبدیل سالن بلاسکو با هزار صندلی به سالن سینما در تاریخ برادوی بی‌سابقه است.

فیلم گانگستری «مرد ایرلندی» با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بودجه ۱۵۹ میلیون دلاری نتفلیکس ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند