رقابت رابرت پتینسون در بخش بازیگر اصلی مرد اسکار

به گزارش ردکارپت: رابرت پتینسون برای ایفای نقشش در فیلم سینمایی «فانوس دریایی» در بخش بازیگر اصلی جشنواره‌ها رقابت خواهد کرد.

رابرت پتینسون که اخیرا به عنوان بازیگر جدید شخصیت بتمن انتخاب و جایگزین بن افلک شده بود، به عنوان نقش اصلی فیلم «فانوس دریایی» به جشنواره‌ها معرفی می‌شود.

رابرت پتینسون برای ایفای نقشش در فیلم سینمایی «فانوس دریایی» در بخش بازیگر اصلی جشنواره‌ها رقابت خواهد کرد. با اعلام شرکت سازنده فیلم، A۲۴ پتیسنون در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی و ویلم دفو در بخش بازیگر نقش مکمل حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی فانوس دریایی که ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اکران می‌شود، در جشنواره فیلم کن مورد تحسین وارد شده بود و رابرت نویسنده و کارگردان این فیلم جایزه بهترین فیلم بین المللی فدراسیون منتقدان فیلم (فیپرشی) را دریافت کرد. پتینسون و دفو در این فیلم نقش دو نگهبان فانوس دریایی را روایت می‌کند که در جزیره‌ای کوچک و دور افتاده با روان خود درگیر می‌شوند و سلامت عقلی خود را از دست می‌دهند.

اگر دفو بتواند نامزد اسکار شود، با دو نامزدی گذشته اش که یکی از آن‌ها سال گذشته با «بر دروازه ابدیت» و دیگری با «پروژه فلوریدا» در سال ۲۰۱۷ رقم خورده بود، می‌تواند برای سومین بار متوالی این عنوان را کسب کند. او همچنین با فیلم‌های «پلاتون» و «سایه خون آشام» نامزد اسکار شده بود.

در حالیکه این فیلم دو پایه اصلی دارد، اما زمان ایفای نقش پتینسون بیشتر است. با این حال که او تا به حال نامزد اسکار نشده است شایسته بودنش را از زمان بازی در فیلم سینمایی «گرگ و میش» ثابت کرده بود و حالا با کارگردانی‌های بزرگی مثل دیوید کورنبرگ و کریستوفر نولان همکاری می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند