«جوکر» از رقبای جدید خود در گیشه شکست می‌خورد؟

به گزارش ردکارپت: دو فیلم «مرد ماه جوزا» و «خانواده آدامز» رقبای اصلی جوکر در چهل و یکمین هفته سینمای هالیوود هستند.

انیمیشن جدید مترو گلدوی مایر به نام «خانواده آدامز» در این هفته، به همراه فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز کمپانی پارامونت «مرد ماه جوزا» به کارگردانی مرد آنگ لی اکران می‌شود.

این دو فیلم در هفته چهل و یکم گیشه هالیوود با صدر نشین هفته گذشته، یعنی جوکر به رقابت خواهند پرداخت. این فیلم که برای بزرگسالان رده بندی شده و واکین فینیکس در نقش دشمن بتمن ظاهر می‌شود، در هفته گذشته ۹۶ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم جوکر در گیشه سه کشور دیگر نیز به زودی عرضه خواهد شد و پیش بینی می‌شود که دوباره در صدر چارت گیشه قرار بگیرد.

مقایسه این فیلم با دیگر فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های مصور به دلیل نگرش متفاوت سخت است، اما گفته شده در هفته جدید ۴۲ تا ۴۸ میلیون دلار دیگر فروش می‌کند. هزینه ساخت این فیلم ۵۵ میلیون دلار اعلام شده و فروش جهانی آن تنها در یک هفته به ۲۴۸ میلیون دلار رسیده است!

طبق پیش بینی‌ها فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» افتتاحیه ۲۴ تا ۲۹ میلیون دلاری را با در اختیار داشتن ۳۶۰۰ سالن سینما تجربه خواهد کرد.

پارامونت و اسکای دنس ۱۳۸ میلیون دلار برای جلوه‌های ویژه این فیلم خرج کرده است. اکران خارجی این فیلم در ۵۴ بازار فیلم آغاز شده و تاکنون ۷ میلیون بلیت در کشور‌های انگلیس، روسیه و مکزیک فروش فروخته شده است.

«خانواده آدامز» نیز شروعی یکسان با «مرد ماه جوزا» خواهد داشت و به نظر ۲۱ تا ۲۷ میلیون دلار از ۴۰۰۰ سینما فروش می‌کند. اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتز صدا پیشگان این فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند