شصت میلیون دلار دیگر در انتظار «جوکر»

به گزارش ردکارپت: طبق پیش بینی‌های فروش این هفته سینمای جهان، فیلم سینمایی «جوکر» به دنبال افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری و صدرنشین شدن است.

خنده «جوکر» تاد فیلیپس در صدر گیشه فروش ادامه دارد. پیش بینی‌ها نشان می‌دهد این فیلم در پایان هفته دوم اکرانش به دنبال فروشی ۶۰ میلیون دلاری باشد.

فیلم سینمایی کمپانی برادران وارنر، روز جمعه ۱۷ میلیون دلار فروش کرد و تاکنون ارزش بلیت فروش خود در گیشه داخلی را به ۱۵۴ میلیون دلار رسانده است. اگر این اتفاق روی دهد، جوکر افت فروش ۳۷ درصدی خواهد داشت که در گیشه این روز‌های هالیوود کمتر شاهد این مقدار اندک از کاهش بودیم.

پیش بینی می شود انیمیشن «خانواده آدامز» به دنبال فروش ۹.۷ میلیون دلاری در روز جمعه، در رقابت با جوکر به فروش ۳۲ میلیونی دست پیدا کند. فیلم پر هزینه انگ لی به نام «مرد ماه جوزا» هم بیش از ۱۴۰ میلیون دلار هزینه ساخت داشته است، اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد این فیلم که با نظر منفی منتقدان نیز مواجه شده، تنها ۲۰ میلیون دلار در هفته نخست فروش کند. نهایت استقبالی که برای این فیلم در نظر گرفته شده نیز ۳۰ میلیون دلار است.

ویل اسمیت نقش یک قاتل حرفه‌ای را در این فیلم دارد که هدف یک پروژه مرموز قرار گرفته و نسخه جوان‌تر وی که همیشه می‌تواند تصمیمات بعدی ویل اسمیت را حدس بزند، مأمور شده تا او را به قتل برساند.

فیلم سینمایی «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو از کشور کره جنوبی و فاتح نخل طلای کن اصلی‌ترین رقیب جوکر در بخش میانگین فروش از هر سالن سینماست. پیش بینی می‌شود این فیلم رقم ۱۱۹ هزار دلار از هر سالن سینما درآمد داشته باشد که بالاترین میزان در سه سال گذشته است. امتیاز این فیلم از نگاه منتقدان راتن تومیتو ۹۹ درصد ثبت شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند