اکران ال مثل الویس سپیده میرحسینی با حضور هنرمندان

به گزارش رد کارپت:  ماجرای عشق دختری به الویس پریسلی در یک فیلم کوتاه به به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی به تصویر کشیده شده است که بازگوکننده داستان علاقه یک دختر بچه به این خواننده معروف آمریکایی است.

این فیلم که گویا هدف آن حضور در جشنواره های خارجی اعلام شده است، مراحل فیلم برداری و پروسه فنی را طی کرده و در دست آماده شدن نهایی است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «دختر بچه‌ای عاشق خواننده معروف (الویس پریسلی با بازی امیر زبده) است و در دنیای فانتزی خود دست به کارهای عجیبی می زند.

علاوه بر سپیده میرحسینی، که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، بازیگرانی چون امیر زبده، رزا دانازاده، محمد صدرا بنی هاشمی، نقش شخصیت های این فیلم را بازی کرده اند.

فیلم کوتاه که به سبک کلاسیک ساخته شده است؛ در لوکیشنی در شهر تهران آغاز فیلم برداری شده است و امیر زبده در نقش خواننده قدیمی کلاسیک در این مثلث موازی عاشقانه در حالی ایفای نقش کرده است که گویا برای وی دیالوگی در نظر گرفته نشده است.

سپیده میرحسینی کارگردان این فیلم در باره فیلم «مثل الویس» به خبرنگار «باکس آفیس ایران» چنین می گوید: «شبیه الویس: فیلم‌نامه‌ی الویس پریسلی اثری هست در مورد یک مثلثِ موازی عاشقانه. اثری فاقد دیالوگ که در آن سعی کردیم قصه‌ی ذهن، عشق، وفاداری و شکست را در زمانی کم به تصویر بکشیم.  آن‌چه که دغدغه‌ی درونی من بود، بی‌شک به تصویر کشاندن درونیات کودکان امروزی است. کودکانی که هر ثانیه دنیای آن‌ها از والدین خود دورتر می‌شود و به گوشه‌گیری آنان در تخلیات خود نزدیک‌تر. فیلم الویس پریسلی شعاری در خود ندارد. هدف هم ندارد، بلکه فقط و فقط یه درد کوچک را تصویرگری می‌کند.»

وی در ادامه می افزاید: سعی کردم فضای بین واقعیت و رؤیا را به گونه‌ای در دنیای خیالی یک کودک به تصویر بکشم، البته برای هر رؤیا کمی هم واقعیت نیاز است. طراحی لباس در این فیلم بسیار مهم بود به همین دلیل از مریم قاسمی مشورت گرفتیم و تا اینجا از روند کار بسیار راضی هستم.

در ادامه گزارش تصویری رد کارپت را از این فیلم ملاحظه می کنید.

گروه فیلم و عکس : کورش کبیری ، جواد شیدایی ، عطا بیاروند


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند