«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان

به گزارش ردکارپت: آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که فیلم سینمایی «مالیفیسنت:سردسته اهریمنان» و «سرزمین زامبی: ضربه دوم» از میان تازه اکران‌ها توانستند در بین پرفروش‌های این هفته قرار بگیرند. فیلم‌های سینمایی «فانوس دریایی» و «خرگوش جوجو» نیز که از شانس های اسکار هستند، به صورت محدود اکران شدند. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

۵) مرد ماه جوزا «Gemine Man»
«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان/پای هیتلر هم به سینما باز شدفیلم جدید کمپانی پارامونت ساخته کارگردان برنده جایزه اسکار، آنگ لی است که در سبک علمی-تخیلی، اکشن و درام تهیه شده. این فیلم را نظر منفی منتقدان روبرو شده است.

داستان فیلم از این قرار است که یک مامور پا به سن گذاشته به نام هنری بروگن در آستانه بازنشستگی قرار دارد و حالا نسخه جوان‌تر وی قصد کشتنش را دارد. ویل اسمیت، کلایو اوون و بندیکت وانگ بازیگران این هستند.

این فیلم پر هزینه که علاوه بر منتفدان مخاطبان را نیز سرگرم نکرده است، در دومین هفته اکران تنها ۸ میلیون دلار فروش داشت و در گیشه داخلی به ۳۶ میلیون رسید تا بخش کوچکی از بودجه ۱۳۸ میلیون دلاری آن باز گردد.

****

۴) خانواده آدامز «The Adams Family»
«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان/پای هیتلر هم به سینما باز شدمحصول جدید کمپانی گلدوین مایر که یونیورسال مسئولیت توزیع آن را بر عهده داشته است. این انیمیشن و به اصلاح پویا نمایی در ژانر کمدی ترسناک به کارگردانی کنراد ورنن ساخته شده است.

اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، نیک کرول و بت میلر صدا پیشگان این انیمیشن هستند که داستان خانواده‌ای عجیب و غریب و ماجراجویی آن‌ها را روایت می‌کند.

انیمیشن این خانواده مرموز که ۹۶ سالن برای اکران آن اضافه شده بود ۱۶ میلیون دلار فروش کرد و به جایگاه چهارم این هفته رسید. آورده این فیلم از گیشه داخلی به ۵۶ میلیون دلار رسیده است.

****

۳) سرزمین زامبی:ضربه دوم «Zombieland:Double Tap»
«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان/پای هیتلر هم به سینما باز شدفیلم جدید کمپانی سونی و به طور خاص‌تر کلمبیا پیکچرز است که در ژانر کمدی پسا رستاخیزی است و بودجه‌ای ۴۲ میلیون دلاری دارد کارگردانی فیلم را روبن فیلشر انجام داده است و بازیگرانی مثل، اما استون، وودی هارلسون و جسی آیزنبرگ در آن نقش آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم نیز رویداد‌های اتفاق افتاده پس از قسمت نخست را روایت می‌کند که چهار شخصیت اصلی پس از سفرشان به واشینگت با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. واکنش منتقدان نسبت به فیلم عموما مثبت است.

۲۶ میلیون دلار، دشت اول این فیلم از هفته ابتدایی اکرانش بود تا در رقابت نزدیک با جوکر به رتبه سوم برسد. این فیلم که بودجه‌ای ۴۲ میلیون دلاری دارد در گشیه جمعه موفق به شکست جوکر شده بود.

****

۲) جوکر «Joker»
«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان/پای هیتلر هم به سینما باز شدفیلم سینمایی جدید برادران وارنر است که در ژانر تریلر روانشناختی ساخته شده. تاد فیلیپس کارگردانی این فیلم جنجالی را برعهده داشته و نویسندگی آن را نیز خود فیلیپس به همراه اسکات سیلور بر پایه شخصیت تبهکار دنیای دی سی انجام داده است.

این فیلم داستان یک کمدین شکست خورده‌ای به نام آرتور فلک در شهر گاتهام در سال ۱۹۸۱ را روایت می‌کند که پس از تجربه‌های تلخ با نام جوکر وارد دنیای شرارت و تبهکاری میشود. واکین فینیکس و رابرت دنیرو از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

جوکرِ فینیکس در رقابت با فیلم جدید آنجلینا جولی شکست خود و پس از دو هفته صدر را به این فیلم واگذار کرد. این فیلم در این هفته نیز به ارزش ۲۹ میلیون دلار بلیط فروخت تا فروش گیشه داخلی را به مرز ۲۵۰ میلیون دلار نزدیک کند.

****

۱) مالیفیسنت: سردسته اهریمنان «Maleficent: mistress of Evil»
«سردسته اهریمن ها» در صدر فروش هفتگی سینمای جهان/پای هیتلر هم به سینما باز شدفیلم جدید دیزنی به کارگردانی یواخیم رانینگ که باعث شد این کمپانی فانتزی ساز دوباره به صدر گیشه‌های هفتگی باز گردد. این فیلم دنباله قسمت قبلی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود و آنجلینا جولی، آل فانینگ و میشل فایفر بازیگران آن هستند.

این فیلم داستان و ماجرا‌های دختری خوش قلب را روایت می‌کند که به خاطر خیانت دیگران تبدیل به زنی سنگدل و بدجنس شده است که به چیزی جز بدی فکر نمی‌کند.

مالیفیسنت ۲ اگرچه تنها نصف قسمت قبلی خود فروش داشته که به نوعی شکست محسوب می‌شود، اما فروش ۳۶ میلیون دلاری آن کافی بود تا این فیلم را در رتبه نخست پرفروش‌های این هفته قرار دهد. بیشترین نسبت فروش به تعداد سالن سینما نیز به این فیلم رسید.

در ادامه مروری مختصر بر باکس آفیس این هفته سینمای هالیوود خواهیم داشت:

رتبه نام فیلم  فروش آخر هفته(میلیون دلار) تعداد سالن های سینما میانگین فروش در هر سینما (دلار) فروش کلی تا این هفته(میلیون دلار)  بودجه
(میلیون دلار)
تعداد هفته نمایش
۱ مالیفسنت:سردسته شیاطین ۳۶ ۳۷۹۰ ۹۴۹۹$ ۳۶ ۱
۲ جوکر ۲۹ ۴۰۹۰ ۷۱۴۱$ ۲۴۷ ۵۵ ۲
۳ سرزمین زامبی:بخش دوم ۲۶/۷ ۳۴۶۸ ۷۷۰۶$ ۲۶/۷ ۴۲ ۱
۴ خانواده آدامز ۱۶ ۴۱۰۲ ۳۹۱۴$ ۵۶ ۲
۵ مرد ماه جوزا ۸/۵ ۳۶۴۲ ۲۳۳۴$ ۳۶/۵ ۱۳۸ ۲
۶ نفرت انگیز ۳/۵ ۲۶۴۷ ۱۳۲۲$ ۵۳/۹ ۷۵ ۴
۷ دانتون ابی ۳/۰ ۲۲۵۸ ۱۳۶۴$ ۸۸ ۵
۸ جودی ۲/۰۵ ۱۴۱۸ ۱۴۵۰$ ۱۹ ۴
۹ شیادان ۲/۰۵ ۱۵۷۵ ۱۳۰۲$ ۱۰۱ ۲۰ ۶
۱۰ آن: بخش دوم ۱/۵ ۱۵۲۸ ۹۸۵$ ۲۰۹ ۷۹ ۷

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند