تام و جری زودتر به سینما می روند

تام و جری زودتر به سینما می روند

به گزارش ردکارپت:  با اعلام کمپانی برادران وارنر، موش و گربه کارتون و انیمیشن محبوب «تام و جری» ۴ ماه زودتر و در تعطیلات سال آینده میلادی در سینما اکران می‌شود.

نشریه ورایتی گزارش کرده است که  کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران «تام و جری» لایو اکشن کمدی جدید خود را چهار ماه به جلو انداخت و تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۹۹) را برای نمایش این لایو اکشن محبوب انتخاب کرده است.

داستان این موش و گربه که به کارگردانی تیم استوری ساخته می‌شود، قرار بود در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ نمایش داده شود، اما این استودیو اعلام کرده که این زمان اکران را به فیلم دیگری که هنوز نام آن اعلام نشده اختصاص خواهد داد.

کلویی گریس مورتز، مایکل پنا، کین جئونگ، جوردن بولگر و پالاوی شاردا ستارگان این فیلم سینمایی هستند. داستان این لایو اکشن، بر روی تام گربه و جری موش تمرکز دارد که از خانه بیرون انداخته می‌شود و به یک هتل نقل مکان می‌کنند. هتلی که در نیویورک قرار دارد و شخصیت مورتز در آنجا کار می‌کند و اگر این موش و گربه را پش از یک مراسم عروسی بیرون نکند کارش را از دست می‌دهد.

شخصیت‌های تام و جری در سال ۱۹۴۰ توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا به صورت کارتون‌های سریالی ساخته شده بود و داستان جدال بی پایان این دو شخصیت را روایت می‌کند. این انیمیشن توانسته است در طول سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ هفت جایزه اسکار را تصاحب کند. اولین فیلم بلند این دو شخصیت در سال ۱۹۹۳ ساخته شده بود.

برادران وارنر همچنین تاریخ اکران فیلم «جادوگران» را یک هفته جلو انداخت و آن را در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ۹۹) اکران می‌کند.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند