جولیا رابرتس لبخندش را ۳۰ میلیون دلار بیمه کرد!

به گزارش ردکارپت:  جولیا رابرتس یکی از بازیگران نامی و ستاره مشهور هالیوود به شمار می‌آید. او که به لبخندهای همیشگی‌اش معروف است، چندین سال پیاپی لقب محبوب‌ترین بازیگر زن هالیوود را داشته است. برخی منابع روایت کرده‌اند که او لبخندش را به ارزش ۳۰ میلیون دلار بیمه کرده است.

۲۸ اکتبر سالروز جولیا رابرتس است که در ۱۹۶۷ میلادی در شهر سمیرنا در جورجیای آمریکا به دنیا آمد. او هیچ وقت رویای بازیگر شدن نداشت و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند ستاره هالیوود شود. او در کودکی عاشق حیوانات بود و قصد داشت تا رشته دامپزشکی را دنبال کند اما بعدها در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرد.

جولیا دوران ابتدایی و راهنمایی را در چند مدرسه مختلف گذراند. او در سال‌های دبیرستان به عنوان یک تفریح به خوانندگی نیز علاقه داشت. او که در دانشگاه ایالتی جورجیا قبول شده بود، هرگز موفق به فارغ التحصیلی نشد و برای گسترش حرفه بازیگری، راهی نیویورک شد. او مدت کوتاهی را به کار مدلینگ مشغول بود و همزمان در کلاس‌های بازیگری نیز حاضر می‌شد.

زمانی که برادر بزرگترش یعنی اریک رابرتس توانست، موفقیت‌هایی در بازیگری بدست بیاورد، او نیز تصمیم گرفت تا شانس خود را آزمایش کند تا ببیند استعداد بازیگری دارد یا خیر. او در نخستین تجربه بازیگری اش در ۱۹۸۸ میلادی در فیلم «پیتزای مرموز» حضور پیدا کرد اما سکوی پرتاب او با فیلم «زن زیبا» شکل گرفت. فیلمی که جولیا را تبدیل به انتخاب نخست تماشاگران برای فیلم‌های درام رمانتیک کرد. اما جولیا در سال‌های بعد تصمیم گرفت که فیلم‌های جدی را در صدر کارهای خود قرار دهد، هرچند تماشاگران همیشه دوست دارند تا او را در فیلم‌های رمانتیک ببینند.

جولیا خیلی زود تبدیل به یک چهره پولساز در صنعت هالیوود شد. او با حضور در فیلم «جوان مرگ» یک بار دیگر گیشه‌های سراسر دنیا را از آن خود کرد. شاید همین موفقیت در گیشه بود که جولیا را قانع کرد چیزی نزدیک به دو سال از پرده سینما دور باشد، تا این بار با انتخاب‌های جدیدی قدم به هالیوود بگذارد.

پس از این غیبت، او در فیلم «بازیگر» محصول ۱۹۹۲ میلادی حاضر شد و تا ۱۹۹۶ میلادی سالیانه در دو فیلم موفق حضور داشت. با شروع سال ۲۰۰۰ میلادی او با دستمزد ۲۰ میلیون دلاری در فیلم «ارین براکویچ» حضور یافت. داستانی واقعی از زندگی یک فعال محیط زیست که یک تنه به جنگ شرکت غول انرژی آمریکایی PG & E رفته بود. حضور جولیا در این فیلم به قدری جالب توجه بود که مجله معتبر رولینگ استون در یک ویژه نامه کامل به تشریح این اجرا پرداخت. رابرتس از ابتدای ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز در فیلم‌های شاخص بسیاری حضور یافته که از معروف‌ترین آنها می‌توان به سری «یاران اوشن»، «نزدیکتر»، «جنگ چارلی ویلسون» و … اشاره کرد. جولیا نخستین بازیگر زنی است که به درآمد ۲۰ میلیون دلار دست پیدا کرد، نخستین بازیگر مرد جیم کری است.

در ۲۰۰۷ میلادی فیلم‌های جولیا رابرتس بیش از ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشت، در آن زمان او به یکی از بزرگترین بازیگران زن تبدیل شد. همچنین در ۲۰۰۴ میلادی دارایی اش ۲۱۲ میلیون دلار تخمین زده شد. مجله فوربز در میان ۲۰ زن پولدار نام جولیا رابرتس را در جایگاه هشتم قرار داد. برخی منابع روایت کرده‌اند که او لبخندش را به ارزش ۳۰ میلیون دلار بیمه کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند