ون دیلن: پاسخ خوبی به وفاداری مخاطبانم خواهم داد

به گزارش ردکارپت فیلم: ون دیلن گفت: خوشحالم دوباره می‌توانم در ایران کنسرت برگزار کنم و قول می‌دهم اجرای متنوعی داشته باشیم.

کریستوفر ون دیلن در نشست خبری کنسرت گروه شیلر گفت: خوشحالم که دوباره می‌توانم در ایران کنسرت برگزار کنم. ۲ سال پیش بود که برای اولین بار به ایران آمدم؛ این شوق و هیجان زیادم بود که توانستم موزیک خاص خود را در خارج از مرز‌های آلمان رواج بدهم. من سال‌های زیادی است که به ساخت موزیک مشغولم و در فضاهای مختلف موزیک ساخته ام.

وی افزود: موزیکی که من می‌سازم در آلمان بسیار رواج دارد و همه با آن آشنایی دارند؛ برایم بسیار خوشحال کننده است که در ایران هم این نوع موزیک طرفداران زیادی دارد. من از مخاطبانم تشکر می‌کنم که به من وفادار بودند و در جواب محبت‌های آن‌ها باز هم به ایران می‌آیم. کنسرت امسال من در ایران آهنگ‌های جدید دارد و متنوع خواهد بود.

او درباره اینکه در برخی آثارش از سازهای ایرانی استفاده کرده، اظهار کرد: وقتی می خواهیم آلبوم تهیه کنیم، می‌تونیم از ساز‌های ایرانی هم استفاده کنیم و این خوب است، ولی برای اجرای لایو نمی شود. کار با هنرمندان ایرانی بسیار لذت بخش است. موزیک سنتی ایرانی را در جا‌های دیگر دنیا هم می شناسند.

ون دیلن درباره علت اینکه مخاطب ایرانی از موسیقی او استقبال کرده، بیان کرد: موزیک من احساسی است و با ذائقه مخاطب ایرانی مطابقت دارد؛ ولی حقیقتاً دلیل این همه استقبال را نمی‌دانم؛ اما برایم بسیار خوشحال کننده است.

در بخشی از این نشست خبری کبیری تهیه کننده کنسرت گروه شیلر در ایران، درباره انحصاری بودن اجرای کنسرت گروه های خارجی گفت: هیچ انحصاری وجود ندارد؛ هم تهیه کننده‌ها صفحات بین المللی دارند و هم هنرمندان. بله؛ هر هنرمندی نمی‌تواند به ایران بیاید. این دیگر به علاقه تهیه کننده بر می گردد که دوست داشته با چه کسی کار کند.

ون دیلن در پایان این نشست خبری، گفت: خیلی خوب بود که می توانستم با همه مخاطبان ایرانی خود از نزدیک دیدار و احوالپرسی کنم؛ اما متاسفانه نمی شود. با این حال ارادت و عشق خود را با موزیکم نشان می دهم. کنسرت امسال من در ایران طولانی‌تر از دو سال پیش است؛ سعی کردم در آثارم به مخاطب انرژی بیشتری بدهم. این بار یک برنامه خاص برای ایرانیان دارم؛ نوازندگان گروه بیشتر هستند و آمادگی بیشتری برای این کنسرت دارند. همه اینها به خاطر مخاطبانمان است؛ دلمان می خواهد پاسخ خوبی به وفاداری شان بدهیم.

گفتنی است کنسرت این گروه هنری، در تاریخ ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در تالار وزارت کشور برپا می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند