مارلون براندو بازی در قسمت دوم پدرخوانده را رد کرده بود

مارلون براندو بازی در قسمت دوم پدرخوانده را رد کرده بود

به گزارش ردکارپت فیلم: فرانسیس فورد کاپولا معتقد بود که ساخت پدرخوانده ۲ بدون براندو ممکن نیست.

طبق اطلاعات فاش شده، قبل از تهیه قسمت دوم پدرخوانده، فرانسیس فورد کاپولا تلاش کرد پیشنهادی به مارلون براندو بدهد که  نتواند رد کند، اما موفق نشد.

کاپولا که اخیرا فیلم‌های ساخت مارول استدیوز را «مشمئزکننده» خوانده است، می‌خواست در قسمت دوم پدرخوانده، براندو نقش نسخه جوان شخصیت خود، ویتو کورلئونه، را ادامه بازی کند، اما براندو این پیشنهاد را نپذیرفت.

در نامه‌ای که در ماه مه ۱۹۳ نوشته شده و اخیرا فاش شده، و روزنامه «دیلی میل» به آن دسترسی پیدا کرده است، کاپولا اصرار می‌کند که ساخت فیلم پدرخوانده ۲ بدون براندو «ممکن نیست».

این کارگردان در نامه خود نوشته است «مارلون، من احترام زیادی برای تو قائلم؛ و اگر به من می‌گفتی که نمی‌خواهی این نقش را بازی کنی… می‌پذیرفتم و هرگز دوباره آن را مطرح نمی‌کردم».

در نهایت، رابرت دنیرو که در آن زمان ۱۹ سال از براندو جوانتر بود، این نقش را بازی کرد. او در ادامه توانست جایزه اسکار را بهترین بازیگر نقش مکمل از آن خود کند.

دنیرو که در فیلم جوکر بازی کرده است، در فیلم درام عوامانه «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز نقش ایفاد کرده است. این فیلم در ۸ نوامبر سال جاری روی پرده سینما خواهد رفت و در ۲۸ نوامبر در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

مارلون براندو و راز گریه‌های مایکل جکسون

کاپولا اخیرا در لیون به خبرنگاران گفت: «وقتی که اسکورسیزی می‌گوید فیلم‌های ساخت مارول کار سینمایی نیستند، راست می‌گوید، چون ما انتظار داریم که از سینما چیزی یاد بگیریم، انتظار داریم چیزی به دست بیاوریم، نوعی روشنفکری، دانش یا الهام».

او در ادامه گفت: «اینکه مارتین گفته است محصولات آن‌ها کار سینمایی نیست، به آن‌ها لطف کرده است. او نگفته است محصولات آنها مشمئزکننده است، اما من می‌گویم».


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند