« سین‌ سیتی » سریال می‌شود/ حفظ فضای تیره و تار رمان

« سین‌ سیتی » سریال می‌شود/ حفظ فضای تیره و تار رمان

به گزارش ردکارپت فیلم:  به نقل از آسوشیتدپرس، کتاب مصور «سین‌سیتی» یا «شهر گناه» در قالب یک سریال از سوی کمپانی لجندری تلویژن ساخته می‌شود.

در حالی که پیشتر و در سال ۲۰۰۵ نسخه سینمایی این کتاب ساخته شد اکنون ساخت سریال آن در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت سریالی بر مبنای این کتاب در سال ۲۰۱۷ هم در دستور کار قرار گرفته بود و شرکت واینستین قرار بود آن را بسازد، اما مشکلات اخلاقی که گریبان این تهیه کننده را گرفت، ساخت آن را منتقی کرد.

فیلم «شهر گناه» که سال ۲۰۰۵ اکران شده بود و قسمت دوم آن که توسط رابرت رودریگز کارگردانی شد، بر پایه آثار گرافیک فرانک میلر ساخته شداند که نویسنده و کارگردان هر دو فیلم نیز بود.

در حالی که فیلم اول «شهر گناه» ۱۵۸ میلیون دلار فروش کرد، قسمت دوم این فیلم با عنوان «سین سیتی: بانویی که ارزش کشتن دارد» با اقبال چندانی روبه رو نشد ودر باکس آفیس تنها ۳۹ میلیون دلار فروش کرد.

این دو فیلم تصویرگر دنیایی تیره و خاص بودند و مشابه فضای کتاب‌های گرافیک میلر ساخته‌شدند. به گفته استفن فنگ‌مایر مسئول ارشد جلوه‌های ویژه این فیلم تمامی ماشین‌ها با استفاده از طرح‌های اصلی‌شان، کامپیوتری شدند تا بیشتر حال و هوای فیلم را نشان دهند.

رابرت رودریگز و فرانک میلر فیلم دوم را با هم کارگردانی کردند و جسیکا آلبا، روزاریو داوسون، جیمی کینگ، میکی رورک و بروس ویلیس در کنار ایوا گرین، جاش برولین، جیمی چانگ و جوزف گوردون لویت جمع بازیگران فیلم را تشکیل دادند.

گفته شده رودریگز برای ساخت سریال با مجموعه همراه می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند