بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه «موسی»

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی «موسی» به کارگردانی احسان عبدی‌پور با عوامل فیلم دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی «موسی» به کارگردانی احسان عبدی‌پور در اسکله فجر بوشهر، با عوامل فیلم دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا تابش در این دیدار گفت: فیلم «موسی» یک فیلم بومی – محلی مفید و تاثیرگذار است که ضمن پرداختن به موضوع بومی از بازیگران و عوامل بومی بهره ‌برده است.

وی افزود: به تصویر کشیده‌شدن بخش‌هایی از فرهنگ، زندگی و رسوم مردمان خونگرم شهر بوشهر از جذابیت‌های این فیلم است.

تابش در ادامه ضمن تشکر از تلاش و زحمات همه عوامل اجرایی فیلم «موسی»، برای آنها در ادامه فیلمبرداری آرزوی موفقیت کرد.

فیلم «موسی» چهارمین ساخته بلند سینمایی احسان عبدی‌پور کارگردان بوشهری است که به تهیه‌کنندگی حمید فرخ‌نژاد و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

این فیلم روایتگر پشت پرده زندگی آدم‌هایی است که به هر دادگاهی پا می‌گذارند، مجرم و محکوم نام می‌گیرند. اغلب بازیگران فیلم بومی هستند و حمید فرخ نژاد و چند تن از بازیگران شناخته شده کشور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

بنیاد سینمایی فارابی در تولیدات امسال خود به جز توجه به ارزش‌های محتوایی و مضمونی، نگاهی ویژه به فیلمسازی در جغرافیای پهناور ایران داشته و حمایت از آثاری چون «لیپار» در استان سیستان و بلوچستان، «مهران» در استان یزد و «موسی» در استان بوشهر، نشات گرفته از این دغدغه است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند