اعلام جزییات تازه ترین کنسرت سینا سرلک

به گزارش ردکارپت فیلم: تازه ترین کنسرت سینا سرلک چهاردهم آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

تازه ترین کنسرت سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی روز پنجشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری با اجرای قطعات منتخب این هنرمند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. این کنسرت در ادامه تور اجراهای زنده شهرستان های مختلف کشورمان پذیرای دوستداران موسیقی در پایتخت است.

در این کنسرت که به همت شرکت «هفت باغ» میزبان مخاطبان است آثار منتخب این خواننده طی سال های اخیر از جمله «زیر سقف دودی»، «چه کنم»، «ماه خجالتی» و قطعات متعدد دیگر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

این خواننده که در سال‌های نه چندان دور به عنوان خواننده ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک تهران ارکستر ملل، ارکستر پایور و چند گروه معتبر موسیقی اصیل ایرانی فعالیت می‌کرد، طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را مبتنی بر اجرا و تولید آثاری متفاوت و پرمخاطب کرده است. ضمن اینکه تولید چندین قطعه برای سریال‌ها و مجموعه های مختلف سینمایی و تلویزیونی از دیگر فعالیت های او در عرصه خوانندگی است.

کنسرت سینا سرلک ساعت ۱۹ و ۲۲:۱۵ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه به همت موسسه «هفت باغ» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شوند و علاقه مندان برای حضور و تهیه بلیت این برنامه می توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند