«روز و روزگاری در هالیوود» برنده جایزه بهترین گروه بازیگری شد/ تارانتینو از مدعیان اسکار

«روز و روزگاری در هالیوود» برنده جایزه بهترین گروه بازیگری شد/ تارانتینو از مدعیان اسکار

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» به کارگردانی تارانتینو جایزه بهترین گروه بازیگری را دریافت می‌کند تا مسیرش برای رسیدن به اسکار هموار شود.

 جشنواره بین‌المللی فیلم کاپری قرار است با جایزه بهترین گروه بازیگری از فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» از کارگردانی کوئنتین تارانتینو تجلیل کند.

 

این جشنواره سالانه که به عنوان آخرین جشنواره مهم سینمایی سال برای رسیدن به جوایز آکادمی است این جایزه را برای نقش‌آفرینی بازیگران این فیلم از جمله لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی و همچنین نقش‌های مکمل شامل امیلی هیرش، مارگارات کوالی، آستین باتلر و آل پاچینو انتخاب کرده است.

 

تونی رنیس رئیس این جشنواره می‌گوید: در ترکیب این بازی‌های شگفت‌انگیز که روایتگر لس آنجلس در سال ۱۹۶۹ است اشتیاق تمامی مخاطبان در جهان را بر می‌انگیزد.

 

«روز و روزگاری»، نهمین فیلم تارانتینو است که انتظار می‌رود یکی از مدعیان اصلی جوایز امسال باشد.

 

دی کاپریو در این فیلم نقش یک بازیگر تلویزیونی را بازی کرده که با بدلکار قدیمی خود به نام کلیف بوث با بازی برد پیت تلاش می‌کنند خود را با شرایط حاضر صنعت فیلم و سریال تطبیق دهند.

 

این فیلم در گیشه‌های جهانی به فروش ۳۷۲ میلیون دلاری رسید و در ایتالیا نیز مورد استقبال قرار گرفت.

 

جشنواره کاپری یکی از مقصد‌های کلیدی برای رسیدن به جوایز گلدن گلوب و جوایز آکادمی اسکار است. پیش از این هم اعلام شده بود استیون زایلیان برای فیلم «مرد ایرلندی» جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و «مارکو بلوسیو» جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت می‌کند.

 

این جشنواره قرار است از تاریخ ۲۶ دسامبر تا ۲ ژانویه (۵ تا ۱۲ دی) برگزار شود. جشنواره امسال به مناسبت صد سالگی جیلو پونته کوروو، فیلمساز معروف ایتالیایی به افتخار این شخص برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند