نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم تلویزیون را تحریم کردند

به گزارش ردکارپت فیلم: پس از آن‌که پرویز پرستویی و شیلا خداداد اعلام کردند از این‌پس با تلویزیون همکاری نخواهند کرد، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم با انتشار پست‌های اینستاگرامی، به این تحریم پیوستند.

در اعتراض به حمله برخی از مجریان صداوسیما به سینماگران، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی به صف تحریم‌کنندگان تلویزیون پیوستند. پیش از این هم، تعدادی از بازیگران از جمله پرویز پرستویی و شیلا خداداد هم این موضع را اعلام کرده بودند.

نیوشا ضیغمی درهمین ارتباط در پستی اینستاگرامی نوشت:

«سال هشتاد و دو شروع کار حرفه‌ای من با سریال فاخر «در چشم باد» اتفاق افتاد… آن روزها تلویزیون ملی حرمت داشت جای هرکسی نبود ،
از کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه‌کننده تا مدیران همه به فکر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهایی بودند که آینده فرهنگی مردم سرزمین‌مان را رقم خواهد زد
امروز این رساله ملی تبدیل به رسانه شخصی شده !!!
رسانه‌ای که هیچ چیز سر جایش نیست …
نه از اسم کارگردان‌های بزرگی همچون جوزانی و فتحی و لطیفی و برومند و طهماسب و…. خبری هست و نه مجریانی همچون فردوسی‌پور و حسنی و رشیدپور… و نه مدیرانی که حتی شبیه آن سالها باشند.
امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمی‌سازند بلکه بی‌فرهنگی و بی ادبی را رواج می‌دهند از آقای … برنامه هفت بگیر تا … مجریان بی ادبی که با توهین و تحقیر کسانی‌که سالها برای هنر زحمت کشیده‌اند می‌خواهند خودنمایی کنند و بزرگ شوند.
این رویه یعنی ترویج پرخاشگری و فحاشی به جای گفتگو و نقد
این یعنی به زوال بردن نسلی که ادبیات سخن گفتن را از شما می‌آموزد
برایتان باید تاسف خورد، همین و بس
و امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

پولاد کیمیایی هم در این‌باره در صفحه شخصی خود در اینستاگرتوضیح داد:

«ترویج چند همسری، سریال‌های آبکی که لمپنیزم را ترویج می‌کنه اخبار یک طرفه توهین به هنرمند ( نه سلبریتی ) گرو گشی پخش مسابقات فوتبال، بی‌کار کردن و فراری دادن استعدادهای کشور، بیرون کردن کارشناسان فوتبال، پول کلان گرفتن و مافیای تبلیغات کی تیزر داشته باشه کی نه …من هم مثل خانوم شیلا خداداد آقای پرستویی… تلویزیون ملی کشورم رو تحریم می‌کنم و دیگه با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند