نسخه جدیدی از فیلم ترسناک «کینه» اکران می‌شود

نسخه جدیدی از فیلم ترسناک «کینه» اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: نسخه تازه فیلم وحشتناک کینه به کارگردانی نیکولاس پسکی اکران بین‌المللی خود در سینماهای جهان را سوم ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.
نسخه تازه فیلم وحشتناک کینه به کارگردانی نیکولاس پسکی اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را سوم ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.فیلم کینه شرح نفرینی است که به وجود آمدن آن به دو صورت اتفاق می‌افتد، یا هنگامی که فردی با خشم شدید می‌میرد یا با غصهٔ فراوان. کسانی که با این قدرت ماوراالطبیعه کُشنده مواجه می‌شوند می‌میرند و خود به شکل همین نفرین دوباره متولد می‌شوند، از یک قربانی به قربانی دیگر و این زنجیر وحشت بی‌انتها ادامه می‌یابد.

نسخه اول فیلم کینه که به عنوان ترسناک‌ترین فیلم در زمان خود معرفی شد و کارگردانی آن بر عهده تاکاشی شیمیزو بوده و اولین بار در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۴ در آمریکای شمالی پخش شد.

بتی گیلپین، اندرو رازبورگ، لین شای، جکی ویور، ویلیام سدلر، جان چو، فرانکلین فاسیون، نانسی سورال، تارا وست وود و بردلی ساتزرلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی کینه به ایفای نقش پرداخته اند.

در حال حاضر فیلمبرداری نسخه جدید کینه به پایان رسیده و مراحل پس از تولید آغاز شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک خانه که در آن روحی خبیث وجود دارد. هرکس که وارد این خانه می شود به طرزی فجیع کشته می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند