پاسخ یک کارگردان به شایعات پیرامون پروژه‌اش

به گزارش ردکارپت فیلم: کارگردان فیلم «لاله» از کسانی می‌گوید که شایعاتی درباره پروژه سینمایی‌اش مطرح کردند.

پروژه «لاله» بالاخره و بعد از هفت سال به پایان رسید تا حالا فیلم «لاله» یکی از فیلم‌هایی باشد که متقاضی حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر است.

پروژه‌ای که از ابتدای ساخت رقم قراردادی که برای ساخت آن بسته شده بود باعث شد حرف و حدیث‌هایی درباره‌اش به وجود بیاید. اسی نیک‌نژاد کارگردان این فیلم در گفت‌وگوی هفته گذشته خود با خبرآنلاین درباره این حرف و حدیث‌ها گفت: آن مسائلی که می‌گویید خورده و برده شده، یک عده تنورش را گرم نگه داشتند و بعدا می‌فهمیم که منافعی داشتند برای اینکه این تنور کی خورده و کی برده را گرم نگه دارند. به هر حال مملکت خوشبختانه براساس موازین قانونیش، خودم خواستم که دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور و … بیایند و حساب کنند و خوشبختانه به یک جایی رسیدند که تمام شایعات مزخرف بوده و یک عده منافعی داشتند.

نیک‌نژاد در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه نسبت به این پروژه و هزینه‌ای که برای آن شده احساس مسوولیت داشته گفت: خیلی‌ها با عناوین مختلف آمدند و رفتند ولی من باید می‌ماندم و مسوولیتم را تمام می‌کردم و به عنوان یک فیلمساز از این بابت سرافراز هستم که در مقابل مردم شرمنده نیستم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند