فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

به گزارش ردکارپت فیلم: در این گزارش تاریخ اکران فیلم‌هایی را که در سال ۲۰۲۰ نمایش داده خواهند شد، مرور می‌کنیم.
سال و دهه جدید میلادی در آستانه آغاز است و با شروع ژانویه سال سینمایی جدید با فیلم‌های تازه نیز شروع خواهد شد. فیلم‌هایی که بسیاری از مخاطبان برای دیدن آن‌ها لحظه شماری می‌کنند.

بعد از مدت‌ها بالاخره جدیدترین فیلم سینمایی جیمزباند با نام «زمانی برای مردن نیست» به کارگردانی کری فوکنگا و نقش آفرینی دنیل کریگ _ برای آخرین بار در لباس این مامور مشهور_ امسال به سینما‌ها خواهد آمد. فیلم‌هایی مثل «پسران بد» و جدیدترین نقش آفرینی تام کروز به نام «تاپ گان» هم امسال اکران خواهند شد.

تعدادی از فیلم‌های ابرقهرمانی از فاز چهارم دنیای مارول مثل «زن شگفت انگیز» و «بیوه سیاه» هم امسال اکران خواهند شد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر فیلم هایی که در سال جدید میلادی اکران می شوند:

ژانویه

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«کینه» ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی)

فیلمی بازسازی و اقتباس شده از یک فیلم ترسناک ژاپنی به نام کینه، دوباره بر روی داستان یک روح سرگردان تمرکز کرده است. این فیلم به کارگردانی نیکلاس پیس است و بازیگرانی مثل آندرا ریسبرو، دمیان بیچر، جان چو و لین شی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«پسران بد برای زندگی» ۱۷ ژانویه (۲۷ دی)

این فیلم به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح ساخته شده که ویل اسمیت به همراه مارتین لارنس بازیگران اصلی آن خواهند بود. اگرچه دو فیلم سینمایی پسران بد ۱ و ۲ از نگاه منتقدان مناسب نبودند، اما در قلب بسیاری از طرفداران ژانر اکشن قرار دارند. کارگردان دو قسمت قبلی نیز برای این فیلم حضور ندارد.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«دولیتل» ۱۷ ژانویه (۲۷ دی)

استیون گیگان کارگردان این فیلم سینمایی است و شاهد اولین نقش آفرینی رابرت داونی جونیور بعد از فیلم‌های سینمایی انتقام جویان هستیم. این فیلم از یک کتاب اقتباس شده و شاهد صداپیشگی بازیگرانی مثل تام هالند، سلنا گومز، جان سینا و اما تامپسون در آن هستیم.

فوریه

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«سونیک خارپشت» ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)

اولین تریلر این فیلم سینمایی منتشر شد و واکنش منفی زیادی به طراحی چهره سونیک وارد شد. به همین خاطر در پی طراحی مجدد شخصیت و به روز کردن آن تاریخ اکران که در سال ۲۰۱۹ بود، نیز دچار تغییر شد و به سال ۲۰۲۰ کشید. جف فولر کارگردان این فیلم است و جیم کری، جیمز مارسدن و بن شوارتز در آن نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«بلاد شات» ۲۱ فوریه (۲ اسفند)

این فیلم داستان شخصی است که بعد از مرگ توسط عده‌ای احیا می‌شود و حالا به یک ماشین کشتار تبدیل شده و بلادشات نام دارد؛ او سعی دارد بفهمد که کیست و چه اتفاقی برای او افتاده است. وین دیزل ستاره فیلم‌های سریع و خشن بازیگر این فیلم سینمایی است و دیو ویلسون هم کارگردانی این فیلم را انجام داده است.

مارس

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«به پیش» ۶ مارس (۱۶ اسفند)

این انیمیشن فانتزی جدید محصول شرکت پیسکار است که ستارگان مارول کریس پرت و تام هالند در آن به عنوان صدا پیشه حضور دارند و داستان ماجراجویی دو برادر از نژاد الف‌ها را روایت می‌کنند.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«یک مکان ساکت ۲» ۲۰ مارس (۱ فروردین ۹۹)

در سال ۲۰۱۸ و با موفقیت قسمت نخست اعلام شد که ساخت این فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی جان کراسینسکی انجام خواهد شد. امیلی بلانت هم نقشش را در این فیلم سینمایی تکرار خواهد کرد. کیلیان مورفی دیگر بازیگر این فیلم سینمایی است که داستان یک خانواده در دنیایی که مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته را روایت می‌کند.

«مولان» ۲۷ مارس (۸ فروردین)

در این فیلم سینمایی که بازسازی دوباره انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی است، نیکی کارو کارگردانی را بر عهده دارد و لیو یفی، ستاره چینی هم نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

آوریل

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«پیتر خرگوشه ۲: فراری» ۳ آوریل (۱۵ فروردین)

این فیلم در ژانر کمدی به کارگردنی ویل گلوک است که جیمز کوردن دامنل گلیسون رز بیرن دیوید اویلوو بازیگران آن هستند. این فیلم دنباله قسمت نخست و درباره خرگوشی به نام پیتر است که وارد ماجراجویی‌های غیر قابل پیش بینی می‌شود.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«زمانی برای مردن نیست» ۸ آوریل (۲۰ فروردین)

کری فوکنگا کارگردان سریال کارآگاه حقیقی وظیفه کارگردانی بیست و پنجمین فیلم جیمزباند را بر عهده گرفته و دنیل کریگ هم برای پنجمین و آخرین بار در لباس مامور ۰۰۷ نقش آفرینی می‌کند. رامی ملک، نائومی هریس، جفری رایت، آنا د آرماس بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هستند.

می

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«بیوه سیاه» ۱ می (۱۲ اردیبهشت)

این فیلم شروعی بر فاز چهارم کمپانی مارول خواهد بود که یک پیش درآمد بر شخصیت ناتاشا رامانوف با بازی اسکارلت جوهانسون است. کیت شورتلند کارگردان این فیلم است و فلورنس پیو به همراه دیوید هاربر دیگر بازیگران این فیلم سینمایی است.

«سریع و خشن ۹» ۲۲ می (۲ خرداد)

اولین اسپین آف و نسخه فرعی دنیای سریع و خشن سال ۲۰۱۹ با عنوان «هابز و شاو» منتشر شد و حالا جدیدترین نسخه آن با کارگردانی جاستین لی و نقش آفرینی وین دیزل، لوکاس بلک و تایرس گیبسون سال آینده اکران می‌شود. دواین جانسون و جیسون استاتهام بر خلاف قسمت قبلی در این فیلم حضور ندارند.

ژوئن

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«تاپ گان: ماوریک» ۲۶ ژوئن (۶ تیر)

چیز زیادی در مورد فیلم مشخص نیست؛ بجز اینکه فیلمسازان آن تیمی از بازیگران محبوب از جمله تام کروز، جنیفر کانلی، جان همو و مونیکا باربارو را به خدمت گرفته اند. جوزف کازینسکی کارگردان این فیلم سینمایی است.

ژانویه

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«مینیون‌ها ۲» ۳ ژانویه (۱۳ تیر)

اولین انیمیشن مینیون‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد دلار فروخت تا مجموعه انیمیشن‌های «من نفرت انگیز» به پرفروش‌ترین سری انیمیشن‌های تاریخ تبدیل شود. کایل بالدا و برا آبلسون کارگردان این انیمیشن هستند که پیر کافین هم در آن نقش آفرینی می‌کند.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«انگاشته» ۱۷ ژانویه (۲۷ تیر)

کریستوفر نولان بعد از چند سال و موفقیت با فیلم «دانکرک» با «انگاشته» به سینما باز می‌گردد. جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبکی، رابرت پتیسنون و مایکل کین بازیگران این فیلم هستند. این فیلم داستان یک جاسوسی بین المللی است و بنابر رویه همیشگی نولان اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

فیلم‌های مطرحی که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شوند

«تور جنگلی» ۲۴ ژانویه (۳ مرداد)

دواین جانسون به همراه امیلی بلانت نقش‌های اصلی این فیلم در لباس یک کاپیتان و دانشمند هستند که وارد ماجراجویی‌هایی می‌شوند. این فیلم قرار بود در ابتدا سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما ۹ ماه به عقب افتاد تا شاهد اکران آن در تاریخ فعلی باشیم.

در ادامه سال ۲۰۲۰ فیلم‌های سینمایی مثل «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند»، «شکارچی هیولا»، «احضار: شیطان مرا مجبور کرد»، «ابدی ها»، «قتل‌های هالووین»، «هشدار قرمز»، «گودزیلا علیه کینگ»، «اتاق فرار ۲»، «تل‌ماسه» و «آنچارتد» اکران می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند